Beyoncé και Jay-Z: Οι νέοι πρεσβευτές του οίκου Tiffany & Co.

@beyonce/instagram

Η ασταμάτητη Beyoncé και ο σύζυγός της Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον οίκο Tiffany & Co. ως πρεσβευτές του brand που εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον γαλλικό όμιλο LVMH. Με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην προσέλκυση της Gen Z.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Η Beyoncé αποκάλυψε τη συνεργασία στο τελευταίο εξώφυλλό της για το Harper’s Bazaar, όπου φορούσε τη δική της ετικέτα, IVY PARK, μαζί με μια επιλογή διαφορετικών κοσμημάτων από τον οίκο Tiffany & Co. Συμμετέχοντας σε μια λίστα με εντυπωσιακούς πρεσβευτές που περιλαμβάνουν την τραγουδίστρια της K-pop Rosé, την πρωταγωνίστρια του «The Queen’s Gambit», Anya Taylor Joy και την πολυτάλαντη ηθοποιό, Tracee Ellis Ross, το ζευγάρι θα πρωτοστατήσει σε επερχόμενες καμπάνιες για τον οίκο και η επιτυχία είναι εγγυημένη.

Από τότε που ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της RIMOWA (γερμανικής εταιρείας που κατασκευάζει υψηλής ποιότητας τσάντες και είδη ταξιδιού), ο 28χρονος Alexandre Arnault, πέρασε στον ρόλο του ως στέλεχος του οίκου Tiffany & Co., παίζει με νέες στρατηγικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του εκπληκτικού πρωταπριλιάτικου αστείου που είδε το εικονικό μπλε κουτί του οίκου να αντικαθίσταται με ένα νέο κίτρινο χρώμα, ως την τελευταία του καμπάνια “Not Your Mother’s Tiffany” που προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις.

“Not Your Mother’s Tiffany”: Η νέα καμπάνια του οίκου κοσμημάτων που στοχεύει στην Gen Z

Η καμπάνια των Beyoncé και Jay-Z δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά μένουμε συντονισμένοι καθώς περιμένουμε να δούμε σύντομα περισσότερα από το power couple και τον κολοσσό κοσμημάτων.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)