Τα stilleto Crocs του οίκου Balenciaga έχουν προκαλέσει σάλο αντιδράσεων

Instagram @hypebeastkicks

Ο Demna Gvasalia κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις και να μας τραβήξει τη προσοχή, για άλλη μία φορά. Η δημιουργικότητα και το ταλέντο του έγιναν φανερά, μέσω της αποκάλυψης της νέας collection “Clones” του οίκου Balenciaga. Αυτό συνέβη για πολλούς λόγους, αλλά ο βασικότερος από αυτούς ήταν ο εξής: τα stilleto Crocs που παρουσιάστηκαν. Αυτό το πρωτοποριακό concept έχει προκαλέσει θύελλά αντιδράσεων τις τελευταίες μέρες και συζητιέται έντονα.

Balenciaga: Η επιστροφή στην Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής μετά από 53 χρόνια!

Η πρώτη συνεργασία του οίκου με την εταιρεία ήταν το 2018. Ο Gvasalia τότε είχε στείλει τα μοντέλα στην πασαρέλα με πανύψηλες πλατφόρμες Crocs σε κίτρινο, πράσινο, ροζ και μαύρο χρώμα. Το κόστος του κάθε ζευγαριού ανερχόταν στα 670€, τιμή μακράν υψηλότερη από εκείνη των κλασσικών Crocs. Μολονότι, απέσπασαν αμφίρροπες κριτικές, η συλλογή ξεπούλησε.

Courtesy of Balenciaga

Παρά το γεγονός ότι για πολλά χρόνια ήταν το απόλυτο “ugly shoe”, τα Crocs έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ δημοφιλή. Σε αυτό βοήθησαν οι συνεργασίες του brand με διάφορους καλλιτέχνες και ανθρώπους της showbiz, όπως ο Justin Bieber ή η Nicki Minaj. Ωστόσο, η ψηλοτάκουνη πρόταση του Balenciaga, κάνει πολλούς ανθρώπους να αναθεωρήσουν.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Crocs Shoes (@crocs)

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie (@nickiminaj)

Η δεύτερη συνεργασία λοιπόν του Balenciaga με το δημοφιλές brand Crocs, είναι ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη. Πολλοί έχουν αποκαλέσει τον σχεδιαστή “troll” και αναρωτιούνται πως θα μπορούσε ένα τέτοιο παπούτσι να γίνει χρηστικό. Τα μοντέλα, πέρα από Crocs με τακούνι, φόρεσαν επίσης Crocs σε στιλ γαλότσας. Οι συγκεκριμένες προτάσεις εμφανίζονται για πρώτη φορά.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη, αν τα ψηλοτάκουνα crocs θα καταφέρουν να γίνουν must-have pieces. Ωστόσο, αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι ο οίκος Balenciaga επανασχεδίασε εμβληματικά σχέδια στην πιο μοντέρνα και quirky εκδοχή τους. Έχουν καταστεί λοιπόν το απόλυτο “love to hate” κομμάτι της σεζόν.