Οι ώριμες γυναίκες τα τελευταία χρόνια έχουν πολύ δυναμική παρουσία στα social media, αλλά είναι και πρωταγωνίστριες στις διαφημιστικές καμπάνιες μεγάλων εταιριών. Δεν είναι τυχαίο! Το inclusivity έχει αρχίσει να λειτουργεί. Πλέον βλέπουμε όλο και περισσότερες influencers 50+ ηλικιών να εμπνέουν άλλες γυναίκες που παλιότερα βρίσκονταν στο περιθώριο και δεν εκπροσωπούνταν. Όχι μόνο έχουν στιλ (καθώς ξέρουν πια πολύ καλά τι τους ταιριάζει), αλλά και είναι μια υπολογίσιμη αγοραστική δύναμη.
Είναι δραστήριες, επιτυχημένες και διαθέτουν την αυτοπεποίθηση που τους χαρίζει η εμπειρία. Μπορούν να φορέσουν ό,τι τις εκφράζει και να το υποστηρίξουν, από το πιο απλό και ευκολοφόρετο outfit, στο πιο τολμηρό και και statement κομμάτι.
Ένα από τα κομμάτια που πολλές γυναίκες μεγαλώνοντας φοβούνται να φορέσουν είναι το σορτς. Κι όμως, το σορτς στις διαφορετικές εκδοχές του μπορεί να φορεθεί σε κάθε ηλικία και να δείχνει κομψό. Aυτά τα looks είναι η απόδειξη.