Συνέντευξη: Η Madame Shou Shou μας μιλάει για το success story των ρούχων της

Η Ελίνα Κορδαλή είναι το κορίτσι πίσω από το πολύ πετυχημένο brand «Madame Shoushou». Το label που είναι πλέον το αγαπημένο πολλών Ελληνίδων και κάθε ενέργεια που κάνει γίνεται viral στο social media αποτελεί ένα case study για το πώς μπορεί να πετύχει ένας σχεδιαστής σε μία δύσκολη αγορά για τη μόδα όπως είναι η Ελλάδα. Η Ελίνα θα είναι μία τις εισηγήτριες στο Short Course in Fashion Business από το ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά μέχρι να την ακούσετε από τα έδρανα του πανεπιστημίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ όλα όσα έχει πει για την επιτυχία της, αλλά και την εμπειρία της από την ελληνική, βιομηχανία της μόδας. Το brand σας είναι success story στην εποχή των social media. Πώς διατηρείται τόσα χρόνια το momentum της επιτυχίας; Για εμάς, τα social media είναι ο πιο ουσιαστικός τρόπος επικοινωνίας με όσους αγαπούν τα Madame Shoushou. Μεταφέρει ό,τι συμβαίνει και ό,τι νέο υπάρχει και κυρίως μας δίνει την ευκαιρία να υπάρχει αλληλεπίδραση με όσους μας παρακολουθούν. Δεν υπάρχει ημέρα που να μην συζητάμε μέσω μηνυμάτων και comments με τις «σουσούδες», με τον πιο άμεσο τρόπο και δημιουργούντας προσωπική επαφή με την κάθε μία! Σε ένα κόσμο που όλα γίνονται αυτοματοποιημένα και οι έτοιμες απαντήσεις είναι ο βασικός τρόπος προσέγγισης του κοινού, για εμάς αυτό είναι επιτυχία. Ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας για ένα ελληνικό brand σε μία βιομηχανία που φαίνεται ότι είναι κορεσμένη και δεν δίνει πολλές ευκαιρίες στα νέα brands; Δεν είμαστε τόσο σίγουροι πως υπάρχει κλειδί της επιτυχίας τελικά! Η κινητήριος δύναμη για όλα είναι η θέληση. Εάν έχεις όρεξη και αγάπη για αυτό που κάνεις, οι ευκαιρίες θα εμφανίζονται πάντα, θα γίνονται βήματα, άλλες φορές πιο αργά άλλες φορές πιο μεγάλα. Σημασία έχει να βρίσκεις πάντα τους τρόπους να πετυχαίνεις τους στόχους σου, να ακολουθείς αυτό που αγαπάς να είσαι ανοιχτός στις αλλαγές και να μπορείς να εξελίσσεσαι, όσο και αν αλλάζουν οι συνθήκες.  Τα ελληνικά brands τα τελευταία χρόνια έχουν βρει έναν δικό τους τρόπο να προχωράνε, αξιοποιώντας όσα μέσα υπάρχουν, ανεξάρτητα από το πόσο κορεσμένη είναι η εγχώρια βιομηχανία. Ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα των Madame Shoushou σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Δε βλέπουμε τα υπόλοιπα brands ανταγωνιστικά και δεν εντοπίζουμε κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα, που θα μπορούσε να κάνει τα Madame Shoushou να υπερτερούν. Ο καθένας κάνει αυτό που αγαπάει, διαλέγει το δικό του τρόπο και προχωράει. Στο Short Course in Fashion Business από το ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πώς πιστεύετε ότι βοηθά την ελληνική βιομηχανία της μόδας; Το Fashion Business Course είναι ένα πρόγραμμα που για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα καλύψει τις πιο θεμελιώδεις ενότητες σχετικά με την επιχειρηματικότητα στη βιομηχανία της μόδας. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που θα προσφέρει σφαιρική άποψη σε όσους το παρακολουθήσουν, μέσα από πραγματικά case studies και εμπειρίες καταξιωμένων εισηγητών. Η ελληνική βιομηχανία μόδας στην περίοδο που διανύουμε, χρειάζεται έμπνευση, νέες ιδέες και ανανέωση και αυτό ακριβώς πιστεύουμε πως θα γίνει μέσα από ένα τόσο αξιόλογο πρόγραμμα. Μετά την τεράστια επιτυχία στην εγχώρια αγορά, θα αποφασίζατε να μπείτε στη διεθνή αγορά μόδας; Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τα madame shoushou διατίθενται ήδη σε πολλές χώρες του κόσμου από την Υεμένη ως τη Σιγκαπούρη και από το Μιλάνο ως τη Μαρτινίκα. Τα καταστήματα, πληθαίνουν όπως και τα κορίτσια που αγαπούν τα Shoushou σε όλον τον κόσμό! Ποια είναι η στιγμή που νιώσατε ότι έχετε πετύχει το στόχο σας; Δεν έχει σημασία να πετύχεις το στόχο, σημασία έχει να ευχαριστιέσαι τις στιγμές επιτυχίας. Όπως όταν μπαίνεις σε ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο στη Σιγκαπούρη και βλέπεις τη συλλογή σου στη βιτρίνα, ή όταν περπατάς στη Νέα Υόρκη και σε ένα κατάστημα Anthopologie δοκιμάζουν τα παλτό σου. Είναι η στιγμή που οι άνθρωποι που σε παρακολουθούν σου στέλνουν φωτογραφίες με τις αγαπημένες τους δημιουργίες και τα πιο αληθινά και θετικά σχόλια! Είναι η στιγμή που μπαίνεις στο γραφείο και χαμογελάς… Διαβάστε ακόμα: Αν θέλετε να ασχοληθείτε με τη βιομηχανία της μόδας, δεν πρέπει να χάσετε αυτό το short course του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών Βασανίζουν τα μοντέλα στα shows των μεγάλων οίκων μόδας; Αυτό είναι το brand που επέλεξαν όλες στα Oscars και μπορείτε να αποκτήσετε κι εσείς Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad Ακολουθήστε το InStyle στο instagram  ]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα