“Not Your Mother’s Tiffany”: Η νέα καμπάνια του οίκου κοσμημάτων που στοχεύει στην Gen Z

Courtesy of Tiffany & Co

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, άρχισε να κυκλοφορεί στους δρόμους του Los Angeles η νέα καμπάνια του πολυτελούς οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co. Μεγάλες αφίσες με νεαρά 20χρονα μοντέλα, ντυμένα με απλά casual σύνολα και κοσμήματα της εταιρίας, δίνουν μια νέα πνοή στις μέχρι τώρα φωτογραφίσεις του brand.


Στην μέση των φωτογραφιών δεσπόζει με μαύρα γράμματα το logo του promo: “Not Your Mother’s Tiffany”. Αυτήν ήταν ακριβώς και η φράση που εξόργισε εκατοντάδες πιστούς πελάτες της Tiffany & Co, οι οποίοι αντέδρασαν αστραπιαία μέσω των social media, νιώθοντας βαθιά προσβεβλημένοι και πληγωμένοι από το brand που στήριξαν και ανέδειξαν τόσα χρόνια. Αηδιαστικό, προσβλητικό, απαίσιο και χυδαίο, είναι μόνο μερικά από τα επίθετα που χρησιμοποιήθηκαν από τους χρήστες, που αναζητούν μια απάντηση γύρω από αυτό το “χτύπημα” που δέχθηκαν.

Pink: Υποστηρίζει τις αθλήτριες που διαμαρτυρήθηκαν για τον σεξισμό που βιώνουν


Και η απάντηση είναι απλή: Μετά από την μακρά περιπέτεια και, τελικά, την επίτευξη της εξαγοράς της Tiffany, από τον γαλλικό κολοσσό LVMH, ο Bernard Arnault περνά στην αναδιαμόρφωση του profile του brand, προκειμένου να επιστρέψει στην κορυφή των πωλήσεων. Η συνταγή για τον όμιλο είναι γνωστή και πετυχημένη, ακολουθώντας το παράδειγμα των Louis Vuitton, Tag Heuer, Loewe, Hublot, Dom Perignon και Fendi.


Το πρώτο βήμα έγινε με τον νέο creative director, Ruba Abu-Nimah, ο οποίος δεν έχει την παραμικρή εμπειρία στο κόσμημα, αλλά προέρχεται από τον κόσμου του beauty και την Αμερικάνικη Revlon. Ο ίδιος, μάλιστα, είναι υπεύθυνος για τα πάντα, για την συνολική εμπορική διαχείριση, εκτός από το προϊόν το ίδιο. Έτσι, ξεκίνησαν αλλαγές σε βιτρίνες, συσκευασίες, social media ακόμη και στο signature τιρκουάζ χρώμα της Tiffany & Co.

O Wentworth Miller αποκάλυψε πως διαγνώστηκε με αυτισμό

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tiffany & Co. (@tiffanyandco)


Η Tiffany ήταν και είναι ένα brand που χαρακτηρίζεται από τις λέξεις “iconic” και “classic”. Και αυτό ακριβώς, είναι που θέλει να αλλάξει η νέα διοίκηση: να αποξενώσει τους παλιούς και πιστούς πελάτες του οίκου και να αγκαλιάσει το νέο νεανικό κοινό των Gen Z, που αμέσως μετά τους Millenials, έχει αρχίσει ήδη να κινεί τα νήματα της παγκόσμιας αγοράς. Όταν ένα brand γίνει δημοφιλές στο νέο δυναμικό target, τότε γίνεται must για όλους.


Σκοπός της καμπάνιας είναι να κάνει την εταιρία “talk of the town” και να φέρει στις boutique νέους πελάτες που θα αγκαλιάσουν το προϊόν εκ νέου. Με το νέο branding η LVMH προσπαθεί να εκσυγχρονίσει την Tiffany, υπερβαίνοντας το αρχικό DNA της μάρκας, και στοχεύει σε τολμηρούς μετασχηματισμούς, μιας και το μεγαλύτερο ρίσκο από όλα, στην παρούσα φάση της αγοράς, είναι η αντίσταση στον εκμοντερνισμό.