Ποιος οίκος μόδας επιλέγει πιο ώριμα μοντέλα για την καμπάνια του;

Η μόδα έχει επιστρέψει στις ρίζες της και στα διαχρονικά κομμάτια που επιβάλλουν τις κλασικές γραμμές και αποχρώσεις σε ρούχα και αξεσουάρ. Μία διάθεση που αναπόφευκτα καταλήγει σε συντηρητικά σύνολα, ιδανικά να φορεθούν από την Kate Middleton που σα να έβαλε το χεράκι της σε αυτή την αλλαγή. Η ίδια, με σύνολα που εύκολα μπορούν να φορεθούν όχι μόνο από συνομήλικες της αλλά κι από τις πεθερές τους κατάφερε να μηδενίσει τις ηλικίες και να φέρει τη δημοκρατία στο ντύσιμο.

Οι αδερφές Mary – Kate και Ashley Olsen έχουν εδραιωθεί με μεγάλη επιτυχία στον χώρο της μόδας και η δική τους σειρά ρούχων και αξεσουάρ, The Row με χαρακτηριστικό τους τις λιτές γραμμές στα ρούχα και το δέρμα στα αξεσουάρ, γνωρίζει τεράστια επιτυχία. Η νέα καμπάνια τους για τον χειμώνα 2014-15 εκπλήσσει αφού πρωταγωνίστρια της είναι μία γυναίκα πιο ώριμη στην ηλικία. Είναι το αγοραστικό κοινό της The Row πιο ώριμο ηλικιακά ή οι δίδυμες αδερφές εκτιμούν πως η μόδα δεν έχει ηλικία;

Ιnfo: www.therow.com

Διαβάστε επίσης: People’s Choice Awards 2014: Οι πιο εντυπωσιακές Red Carpet εμφανίσεις

 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα