Στο μυαλό του: O πολυάσχολος κύριος Alexander Wang

Όταν η προσωπική σου ζωή πάει χάλια, τότε ήρθε η ώρα να πάρεις προαγωγή.

Αυτή η ατάκα από την ταινία Ο διάβολος φορούσε Prada, περιγράφει με ακρίβεια τη ζωή του σχεδιαστή μόδας.

Ο ελεύθερός του χρόνος περιορισμένος. Αυτό που προέχει τώρα είναι η καριέρα του.

Creative Director του Balenciaga από τον προηγούμενο Δεκέμβρη και ιδρυτής του δικού του label, το οποίο περιλαμβάνει τρεις ready to wear γυναικείες σειρές, μια ανδρική και αξεσουάρ.

«Ο όγκος της δουλειάς μπορεί να είναι διπλός, αλλά το βλέπω σαν μια πρόκληση και το διασκεδάζω», τόνισε πρόσφατα στο WWD ο σχεδιαστής.

Πώς καταφέρνει όμως να διατηρεί τις ισορροπίες;

«Το τι κάνω στο δικό μου label είναι μια καθαρά προσωπική υπόθεση. Στον Balenciaga όμως η δουλειά μου απευθύνετα σε ένα τεράστιο κοινό και είναι απόρροια της ιστορίας του οίκου στο πέρασμα των χρόνων».

Άραγε, τον φοβίζουν οι αποτυχίες;

«Όχι, πρέπει να ξέρεις τι θέλεις και να δουλεύεις προς εκείνη την κατεύθυνση. Μερικές φορές μπορεί οι αποφάσεις σου για κάτι να είναι λάθος, αλλά θα πρέπει πάντα να παίρνεις το ρίσκο και να κινείσαι έχοντας τα μάτια σου στο μέλλον».

Πριν έναν μήνα, άνοιξε ένα καινούργιο κατάστημα στο Τόκυο, το 16ο της εταιρείας του. Τα ρούχα και αξεσουάρ του πωλούνται σε 700 καταστήματα του Πλανήτη. Το 40% των πωλήσεών του έρχεται από την Αμερική, ενώ το υπόλοιπο 60% από την Ευρώπη και την Ασία.

Το όνειρό του να γίνει ένας καινούργιος Ralph Lauren -είναι ένα από τα είδωλά του- παίρνει σιγά σιγά σάρκα και οστά.