Ο οίκος Saint Laurent ανακοίνωσε πως δεν θα παρουσιάσει τη συλλογή του στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού

Pixel Formula

Μία πολύ ιδιαίτερη ανακοίνωση έκανε ο οίκος Saint Laurent μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram. Η ανακοίνωση αφορά στο γεγονός πως δεν θα ακολουθήσει το πρόγραμμα της εβδομάδας μόδας του Παρισιού για το 2020 και δεν θα παρουσιάσει τις συλλογές του στα πλαίσια της.

Η απόφαση αυτή οφείλεται στην τρέχουσα κατάσταση που βιώνει ολόκληρος ο πλανήτης εξ’αιτίας του κορονοϊού. «Λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες και τις αλλαγές που έχουν προκύψει, ο οίκος Saint Laurent αποφάσισε να επανεξετάσει το πρόγραμμά του. Τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, το brand χρειάζεται να ακολουθήσει τον δικό του ρυθμό, επαναπροσδιορίζοντας τους χρόνους του και επικοινωνώντας με ανθρώπους από όλο τον πλανήτη».

Όπως δήλωσε και ο Anthony Vaccarello, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου στο WWD, η πανδημία που έχει προκαλέσει ο ιός τους οδήγησε σε αυτή την απόφαση καθώς νιώθουν πως υπάρχει ανάγκη να αλλάξουν τις συνήθειες και πολλά πράγματα που έκαναν μέχρι σήμερα. «Είναι πιο σημαντικό να δούμε πώς θα ζήσουμε παρά πώς θα ντυνόμαστε. Να ρίξουμε τις ταχύτητες και να ζήσουμε τη στιγμή. »

Η πρόεδρος του οίκου, Francesca Bellettini, δήλωσε μάλιστα πως ο χωρισμός του οίκου με την εβδομάδα μόδας στο Παρίσι δεν είναι οριστικός, αλλά μάλλον προσωρινός καθώς ο οίκος χρειάζεται να ανασυνταχθεί και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες.

View this post on Instagram

Conscious of the current circumstance and its waves of radical change, Saint Laurent has decided to take control of its pace and reshape its schedule. Now more than ever, the brand will lead its own rhythm, legitimating the value of time and connecting with people globally by getting closer to them in their own space and lives. With this strategy firmly in place, Saint Laurent will not present its collections in any of the pre-set schedules of 2020. Saint Laurent will take ownership of its calendar and launch its collections following a plan conceived with an up-to-date perspective, driven by creativity.

A post shared by SAINT LAURENT (@ysl) on

Instafeed