Μια γρήγορη κουβέντα με έναν Έλληνα που διαπρέπει στην Αμερική


«Infinite content». Το τραγούδι των Arcade Fire είναι ένα σχόλιο πάνω στη σύγχρονη εποχή, που θέλει «ατελείωτο περιεχόμενο». Και πώς μπορεί πραγματικά κάτι να ξεχωρίσει μέσα σε αυτό; Η απάντηση έγκειται στην ποιότητα και στο ταλέντο του δημιουργού. Ο Σπύρος Ντάλιας είναι ο Έλληνας σκηνοθέτης που δημιούργησε το τεράστιο video installation σε ένα από τα πιο cool μέρη στο Big Apple, την boutique του iconic brand
Melissa, και επένδυσε οπτικά τη συνεργασία με τους επιδραστικούς σχεδιαστές Baja East. Εμείς τον βρήκαμε ανάμεσα στα νέα του πρότζεκτ και
τον ρωτήσαμε όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τον ταλαντούχο video artist που διαπρέπει στη Νέα Υόρκη.

_MG_1977

Τι κάνει για σένα ένα fashion video πετυχημένο;

Σήμερα, που πραγματικά έχουμε δει τα πάντα η μόνη περίπτωση να είναι επιτυχημένο ένα video, το οποίο έχει σχέση με τη μόδα, είναι να μπορέσει να σου τραβήξει την προσοχή. Δεχόμαστε τόσο μεγάλο όγκο πληροφοριών και εικόνων που είναι πολύ δύσκολο οι άνθρωποι αρχικά να το παρατηρήσουν και μετά να το παρακολουθήσουν online για όλη τού τη διάρκεια. Κάθε video που σε κάνει να του δώσεις 30 δευτερόλεπτα έχει πετύχει τον στόχο του, κατά τη γνώμη μου. Αν οι χρήστες καταλήξουν να ασχοληθούν μαζί του, αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο. Δε χρειάζεται απαραίτητα κάτι να γίνει απόλυτα viral αλλά το να κάνει ο κόσμος like και να ανεβάζει φωτογραφίες στα social media, είναι από την ένδειξη της ανταπόκρισης.

_MG_2067

Πες μας όλο το concept πίσω από το iconic video installation που έκανες συνεργασία των Baja East με τη Melissa.

Αυτό το installation έγινε για να εξυπηρετήσει δύο σκοπούς. Αρχικά ήταν το background για το runway του fashion show κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας μόδας στη Νέα Υόρκη τον περασμένο Σεπτέμβριο. Από εκείνη τη στιγμή, παίζεται ασταμάτητα στις οθόνες του Melissa Gallery στην οδό Broadway του SoHo. Γι’αυτό το λόγο θα έπρεπε να είναι ένα τέλειο loop, χωρίς να υπάρχει αρχή και τέλος. Η ιδέα πίσω από αυτό ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που να θυμίζει ψηφιακό όνειρο. Εικόνες από πανέμορφες, ήσυχες παραλίες που διακόπτονται απότομα από ψηφιακά glitches και παρεμβολές.

_MG_2063

Μπορείς να μας κάνεις trend forecasting όσον αφορά στα visuals που θα δούμε φέτος στη μόδα;

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να μπορεί να τα προβλέψει αυτά. Τα videos, social media posts γίνονται για να προωθήσουν κάθε χρόνο τις τελευταίες συλλογές ρούχων και τα υπόλοιπα προϊόντα, οπότε τα πάντα ακολουθούν την αντίστοιχη αισθητική.

_MG_2009

Τι είναι αυτό το πράγμα που σου ζητάνε πιο συχνά οι πελάτες σου και πάντα γελάς όταν το ακούς; 

Το πιο αστείο και παράλληλα πιο εκνευριστικό πράγμα που μου ζητάνε οι πελάτες μου είναι να κάνω κάτι να φαίνεται «ωραίο». Συνήθως αυτό έρχεται χωρίς καμία απολύτως καθοδήγηση, όμως είναι πάντα ενδιαφέρον να προσπαθείς να προσδιορίσεις τι θεωρεί ο καθένας ωραίο.

_MG_2011

Τι πιστεύεις για σένα ότι είναι αυτό που κάνει τα visuals σου ξεχωριστά. Ποια είναι η ειδοποιός διαφορά του Σπύρου Ντάλια όσον αφορά στη σκηνοθετική ματιά;

Καταρχήν ελπίζω αυτά που κάνω να ξεχωρίζουν σχετικά. Αν όντως το κάνουν, μάλλον συμβαίνει γιατί προσπαθώ να παίρνω μέρος σε κάθε βήμα της δημιουργικής διαδικασίας. Πριν γυρίσω ή ξεκινήσω να δουλεύω επάνω σε κάτι, έχω ήδη αποφασίσει τι θα κάνω στο post production και πως θα ήθελα να δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Τις περισσότερες φορές προσπαθώ απλά η κίνηση και οι εικόνες να είναι γρήγορες και όσο το δυνατό διαφορετικές. Νομίζω ότι αν δεν βαριέμαι εγώ όταν βλέπω κάτι μάλλον έχει λίγες περισσότερες πιθανότητες να αρέσει και σε όποιον άλλο το δει.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα