Η Pinko και η Coca Cola διοργάνωσαν το πιο in fashion event στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Το ανεξάρτητο, ιταλικό fashion brand PINKO ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 από τον Pietro Negra, Πρόεδρο και CEO, και την σύζυγό του Cristina Rubini, και κατέκτησε μια θέση στον σύγχρονο, high-end κλάδο της ένδυσης. Η δημιουργικότητα, η καινοτομία, η ποιότητα και η έρευνα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του brand αλλά και οι θεμελιώδεις αρχές της επιχείρησης. Οι συλλογές PINKO έχουν μοναδικά θηλυκό  ύφος και χαρίζουν στο γυναικείο στυλ αυθεντική κομψότητα που  ξεχωρίζει. Με την κατάλληλη στρατηγική και σταθερότητα στην επικοινωνία μαζί του προσεγγίζει το καταναλωτικό κοινό μέσα από μηνύματα, που αποπνέουν αμεσότητα. Με συνέπεια στην εικόνα του brand, οι επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες του αφηγούνται την εξέλιξή του με διεθνούς βεληνεκούς φωτογράφους και top models και έχουν συνεργαστεί στη διάρκεια των ετών. Οι Sara Sampaio, Naomi Campbell, Elle MacPherson, Alessandra Ambrosio, Erin Wasson, Eva Herzigova, Carmen Kass, Mariah Carey, Arizona Muse, Kenza Fourati, Terry Richardson, Steven Klein, Zavi Gordo, Giampaolo Sgura, Harri Peccinotti, Michelangelo di Battista, Lorenzo Bringheli, Greg Kadel, Vanina Sorrenti είναι μόνο μερικοί από αυτούς.

BFA_20812_2614675

Danielle Bernstein
Danielle Bernstein

Alexandra Dieck, Tessa Barton, Ty French
Alexandra Dieck, Tessa Barton, Ty French

BFA_20812_2614803

Πολύ δημοφιλής στην ιταλική αγορά, η PINKO βλέπει ταυτόχρονα το μερίδιό της στην διεθνή αγορά να μεγαλώνει. Αποκλειστικά καταστήματα, πολυκαταστήματα και ανεξάρτητες boutique είναι οι βασικοί δίαυλοι λιανικού εμπορίου, όπου και  διατίθενται οι συλλογές. Η καινοτομία ορίζει και την Shopping Experience στην PINKO. Το 2014 το brand λάνσαρε το Hybrid Shop, μια πρωτοποριακή φόρμουλα που συνδυάζει την on-line με την off-line εμπειρία. Οι καινούριες τεχνολογίες εμπνέουν την PINKO και δημιουργούν μια αυθεντική, προσωπική και ιντριγκαδόρικη νέα εμπειρία shopping.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram