Η Pamela Anderson είναι επίσημα το νέο πρόσωπο του Proenza Schouler. Πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του brand για Άνοιξη ’24 και δυστυχώς, σοκάρει.
Είναι γεγονός ότι ο κόσμος σοκάρεται με την αλήθεια. Μια αλήθεια που η Πάμελα χτίζει 56 χρόνια τώρα. Με τις επιτυχίες και τις αποτυχίες της, με τα δύσκολα και τα εύκολα της ζωής… αυτά την έκαναν αυτό που είναι σήμερα και εκείνη δεν θέλει πια να τα ωραιοποιήσει. Στο πρόσωπό της και το σώμα της φαίνεται όλη αυτή η πορεία.
No Make Up!
Πριν από λίγο καιρό, η Anderson εξήγησε γιατί σταμάτησε να φοράει μακιγιάζ, μετά από μια σειρά από δημόσιες εμφανίσεις με make-up free makeup και επειδή όλοι αναρωτιόντουσαν. Σε συνέντευξή της εξήγησε ότι από όταν πέθανε το 2019 η make-up artist της Alexis Voguel (από καρκίνο του μαστού), έκτοτε, δεν ένιωθε άνετα να φοράει μακιγιάζ χωρίς τη Voguel στο πλευρό της.
Σήμερα η Pamela έχει αφήσει για τα καλά πίσω της την εποχή του Baywatch και το bombshell στιλ. Πλέον εξερευνά μια πιο πραγματική προσέγγιση της ομορφιάς. Εμείς από την άλλη, έχουμε συνηθίσει να σχολιάζουμε τις αισθητικές επεμβάσεις που κάνει μια γυναίκα, αυτές που χρειάζεται να κάνει μια άνω των 40, το αν ταιριάζει σε μια γυναίκα άν των 60 να φοράει κόκκινο κραγιόν… γενικώς ασχολούμαστε και μάς σοκάρουν διάφορα. Ενώ αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι το πόση καταπίεση νιώθουμε κοινωνικά να «μετράμε». Και τελικά, πόσο ψυχαναγκασμό κρύβει μέσα της η ομορφιά.
Η νέα ομορφιά
Στην καμπάνια του Proenza Schouler, η Pamela αναδεικνύει σαν ώριμο μοντέλο (τα αγαπημένα μας) τις χαρακτηριστικές σιλουέτες του brand με έναν εκλεπτυσμένο τρόπο, ενώ παράλληλα έχει αφήσει σε κοινή θέα τις φακίδες της. Φοράει κοστούμια, άνετα puffer jackets και κομψές βραδινές τουαλέτες με την ίδια άνεση σα να μας λέει «δεν με αφορά τίποτα από τα “πρέπει” σας». Την καμπάνια φωτογράφισε ο Davit Giorgadze και φυσικά το no-make-up μακιγιάζ επιμελήθηκε η Cyndle Komarovski. Γιατί ναι, υπήρξε μακιγιάζ, αλλά όχι το είδος που σε μεταμορφώνει σε κάτι που δεν είσαι. Η Pamela είναι μια χαρά εξάλλου με αυτό που είναι.
Το δίδυμο πίσω από το νεοϋορκέζικο brand, Jack McCollough and Lazaro Hernandez, σημειώνει πως πρόκειται για «Μια νέα συλλογή που αναδεικνύει τις εγγενείς ιδιότητες που καθορίζουν την Proenza Schouler και τη γυναίκα για την οποία σχεδιάζουμε. Είναι ενήλικη, urban, έξυπνη και ποτέ δεν θυσιάζει τις νεανικές της ποιότητες -τον πειραματισμό και το παιχνίδι». Μας λένε εν ολίγοις, ότι η γυναίκα του σήμερα για εκείνους, είναι ώριμη, έξυπνη και καλλιεργημένη, αλλά αυτό δεν της στερεί από το να έχει πλάκα και ενδιαφέρον. Μακάρι μια μέρα να γίνουμε αυτή η γυναίκα. Go Pamela!