Η νέα σειρά μαγιό της Paloma Elsesser με το brand Dos Swim ήρθε για να κερδίσει το στοίχημα αυτό το καλοκαίρι

Courtesy Dos Swim

Όσες από εμάς τυχαίνει να έχουμε έναν κάπως διαφορετικό σωματότυπο, από το πρότυπο που προστάζει η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας, εάν δηλαδή είστε λίγο πιο μικροσκοπική, εάν έχετε κάποια παραπάνω κιλά και εάν οι αναλογίες σας πλησιάζουν στην μεσογειακή γυναικεία γραμμή, τότε όλες ξέρουμε πως το κυνήγι του κατάλληλου μαγιό, μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολο.


Παρόλο που η πλειοψηφία του γυναικείου πληθυσμού δεν διαθέτει τις “ιδανικές” αναλογίες, οι σχεδιαστές που ασχολούνται με την κατασκευή μαγιό επιμένουν να αποκλείουν πολλούς διαφορετικούς σωματότυπους από τα προϊόντα τους. Έτσι, η Dos Swim, η εταιρία των Paula Hess και Shay Johnson, ανέλαβε να γλυτώσει από αυτό το άγχος και την μεγάλη ταλαιπωρία τις γυναίκες, δημιουργώντας μαγιό σε νούμερα από XS έως 3XL.

Do it like Gigi: Το πιο ενημερωμένο office look του καλοκαιριού και πως να το υιοθετήσετε

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DOS SWIM (@dosswim)

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DOS SWIM (@dosswim)


Η νέα τους σειρά, σε συνεργασία με το μοντέλο Paloma Elsesser, περιλαμβάνει υπέροχα καλοκαιρινά σχέδια σε έντονα prints, άνετες φόρμες και γραμμές που αγκαλιάζουν τις καμπύλες. Τα sexy bikini και cut out ολόσωμα της συλλογής συνδυάζονται με oversized cargo παντελόνια και βερμούδες, τζιν σορτς και ελαστικές φούστες. Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε από την Mayan Toledano, σε μια μαγευτική φυσική τοποθεσία, βόρεια της Νέας Υόρκης.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DOS SWIM (@dosswim)


“Πιστεύω πως η βιομηχανία των μαγιό αντανακλά την βιομηχανία της μόδας, που στέλνει μηνύματα, όπως: “Αυτό είναι κολακευτικό, οπότε αυτό έχεις την άδεια να φορέσεις”, δήλωσε η Paloma που προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποκτήσει η μόδα μεγαλύτερο inclusivity.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DOS SWIM (@dosswim)


Η όλη αίσθηση που δίνεται από το ίδιο το προϊόν αλλά και την καμπάνια, είναι ένα αίσθημα ελευθερίας και άνεσης, όπου κάθε γυναίκα, ανεξαρτήτως σωματότυπου μπορεί να νιώσει άνετα και γεμάτη αυτοπεποίθηση μέσα στα ρούχα της, δείχνοντάς μας πως το body positivity, σαν state of mind, είναι ο μοναδικός τρόπος να απενοχοποιήσουμε τις ατέλειές μας και να απολαύσουμε το καλοκαίρι και την θάλασσα, χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Kendall for About you: H εταιρία λανσάρει την πρώτη της διεθνή capsule συλλογή


Η συλλογή κυκλοφορεί στο dosswim.com.