Η μανία των designer logos έρχεται να κατακτήσει και το πρόσωπό μας!

Courtesy Gucci

Έχοντας κολλήσει για πάνω από ένα χρόνο μπροστά στις οθόνες μας, εξαιτίας των αλλεπάλληλων zoom και skype meetings, πολλές από εμάς βρήκαμε νέους τρόπους για να εκφράσουμε το προσωπικό μας στυλ: μεγάλοι γιακάδες, dramatic κοσμήματα, εντυπωσιακά μαλλιά και puff sleeves tops επιστρατεύονται για χάρη του styling. Τώρα, λοιπόν, σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και τα monogram κοσμήματα για το πρόσωπο.

Courtesy of Gucci

Courtesy of Chanel

Οι Gucci και Chanel παρουσίασαν για τις resort 2022 συλλογές τους, μικρά κοσμήματα για το πρόσωπο, με το λογότυπο GG να κρέμεται σε ένα septum (aka το σκουλαρίκι που μπαίνει στο διάφραγμα της μύτης) με έναν εντυπωσιακό συνδυασμό από κρυστάλλους για την Gucci, και ένα CC προσαρμοσμένο σε ένα μικρό σκουλαρίκι για το κάτω χείλος για την Chanel.

Φυσικά, και τα δύο δεν απαιτούν να κάνουμε πραγματικό piercing, αλλά προσαρμόζονται πανεύκολα στη μύτη ή τα χείλη αντίστοιχα. Η Virginie Viard δήλωσε μάλιστα πως η αρχική έμπνευση για το lip ring στο show της Chanel, προέρχεται από αγαπημένο μοντέλο του Karl Lagerfeld, Stella Tennant που ήταν διάσημη για το septum piercing που είχε.

Courtesy of Gucci

Η τάση, όμως, των micro logos φαίνεται πως έχει κατακτήσει όλα τα luxury προϊόντα των διάσημων οίκων, αφού, σύμφωνα με στοιχεία πωλήσεων, το puffer monogram της Gucci σε συνεργασία με την North Face, είναι το πιο δημοφιλές προϊόν για το 2021 μέχρι στιγμής. Έτσι, αναμένουμε να δούμε το νέο monogram της Versace, το F print της Fendi και το μισοφέγγαρο της Marine Serre, να κατακλύζουν το instagram feed μας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Acielle (@styledumonde)

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Versace (@versace)