Η Lacoste επαναπροσδιορίζει τον κροκόδειλο

Τρείς δημιουργοί, τρία στυλ, τρία διαφορετικά οράματα επαναπροσδιορίζουν τον κροκόδειλο. Η Lacoste προσκαλεί τους καλλιτέχνες Friends With You, Jeremyville και Jean-Michel Tixier να αναδιαμορφώσουν το θρυλικό λογότυπο του γαλλικού brand.

Ο εμβληματικός κροκόδειλος της Lacoste οδηγείται σε νέα μονοπάτια καθώς το διάσημο ερπετό του οίκου αντικρύζει μια καινούργια ημέρα και ανανεώνεται μέσα από τις ξεχωριστές πινελιές του καλλιτεχνικού δίδυμου Friends With You (Samuel Borkson και Arturo Sandoval III), το παιχνιδιάρικο στυλ του Jeremyville και τις καθαρές γραμμές του Jean-Michel Tixier.