Η Gucci παρουσιάζει το πρώτο της Virtual 25 Sneaker
Gucci

Φέτος ήταν η χρονιά που ο ιταλικός οίκος πολυτελών προϊόντων Gucci, εγκαινίασε ένα δετό, virtual αθλητικό παπούτσι, κάνοντας έτσι την παρθενική είσοδό του στο διαφαινόμενο μέλλον της επιχειρηματικότητας. Το ζευγάρι έχει κωδικό 25, τον αγαπημένο αριθμό του δημιουργού του Alessandro Michele και διαθέτει εντυπωσιακό neon χρωματισμό. Συνδημιουργία με τον οίκο Wanna, μπορεί να αποκτηθεί από τους καταναλωτές, μέσα από τα app των δύο εταιρειών έναντι των 8 με 12 ευρώ.

[ap_gallery id=”7556″]

Μέσα από την υπερσύγχρονη τεχνολογία της ονομαζόμενης “ενισχυμένης πραγματικότητας” ή augmented reality, ο τρόπον τινά αγοραστής μπορεί να εμφανισθεί με το συγκεκριμένο sneaker σε ηλεκτρονικές φωτογραφίες του και να τις μοιρασθεί διαδικτυακά στα social media, όπως εκείνος θέλει. 

Τεχνολογικά θαυμαστός αυτός ο καθόλα φουτουριστικός τρόπος εμπορίας, όπως δε τονίζει ο CEO της Wanna Sergey Arkhangelskiy, στα επόμενα δέκα χρόνια φαίνεται ότι θα συνεισφέρει ένα σημαντικό μερίδιο των εσόδων των εταιρειών μόδας. 

Όπως θα καταλάβατε πρόκειται ουσιαστικά περί ενός είδους “ενοικίου” του προϊόντος. Λίγο παράξενο όλο αυτό για την ώρα, τελικά όμως γλυτώνουμε χρήματα και… χώρο αποθήκευσης στη ντουλάπα μας. Δεν είναι και λίγο πράγμα αυτό, για να κάνουμε απλά το click & share button!

Gucci

 Μαρία Αρβανιτοπούλου

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα