Σε ποια κομμάτια αξίζει να επενδύσετε για να υιοθετήσετε το logomania trend;

Θα μπορούσαμε να την αποκαλέσουμε και τάση… των πλουσίων, μιας και το συγκεκριμένο trend χρησιμοποιεί τις επωνυμίες των μεγαλύτερων οίκων μόδας στην υπερβολή τους. Η logomania εμφανίστηκε κατά τη δεκαετία του ’90 και έκτοτε «έπαιξε» πολύ σε δρόμους και πασαρέλες. Στην ουσία πρόκειται για ένα print που προκύπτει με την επανάληψη της υπογραφής του κάθε … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σε ποια κομμάτια αξίζει να επενδύσετε για να υιοθετήσετε το logomania trend;.

InStyle

Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση

Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί