H ενδυματολόγος του «Sex and the City» Patricia Field, μίλησε στο Αμερικανικό InStyle για τις πιο εμβληματικές εμφανίσεις των χαρακτήρων της

@Pat_Field/twitter

H θρυλική ενδυματολόγος Patricia Field, μίλησε στο InStyle και την Jennifer Ferrise, εξηγώντας μεταξύ άλλων πώς προέκυψε η tutu της Carrie Bradshaw και γιατί η Emily φαινόταν τόσο… μεσοδυτική στο Παρίσι – η ίδια είναι σύμβουλος κοστουμιών στη δεύτερη σεζόν του Emily in Paris που θα προβληθεί στο Netflix στις 22 Δεκεμβρίου.

«Όταν βλέπω μια σειρά όπου οι χαρακτήρες φορούν βαρετά, συνηθισμένα ρούχα μένω πάντα άφωνη. Ως ενδυματολόγος, αισθάνομαι ότι ασχολούμαστε με τη διασκέδαση. Και όταν πρόκειται για τη μόδα, ζω για να διασκεδάσω. Γι’ αυτό η πρωτοτυπία είναι το πιο σημαντικό συστατικό στη δουλειά μου».

«Για μένα, όλα ξεκινούν με ένα σενάριο και έναν χαρακτήρα, μετά έναν ηθοποιό που τα ζωντανεύει όλα. Η δουλειά μου είναι να δείξω ακριβώς ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος μέσα από κάθε τι που φοράει. Ξεκινάω με τα κλασικά. Επιπλέον, αναζητώ χαρούμενα, πολύχρωμα, αισιόδοξα κομμάτια – ρούχα που σε κάνουν να νιώθεις κάτι. Και τότε τα ενδιαφέροντα αξεσουάρ τα πάνε όλα σε άλλο επίπεδο».

«Οι χαρακτήρες που μου επιτρέπουν να εκφράσω τη δημιουργικότητά μου είναι πάντα οι αγαπημένοι μου. Στο Sex and the City, η Carrie Bradshaw ήταν στην κορυφή αυτής της λίστας, πιθανώς επειδή το στυλ της ήταν παρόμοιο με το δικό μου. Βοήθησε, φυσικά, ότι η Sarah Jessica Parker λατρεύει την μόδα. Η Samantha Jones [Kim Cattrall] ήταν επίσης ένα όνειρο επειδή ήταν τόσο κωμική, φανταχτερή και σέξι».

«Η πραγματική διασκέδαση στο Sex and the City ήταν η ελευθερία που είχα. Ειλικρινά, υπήρχε μόνο μία φορά που έπρεπε να παλέψω για μια επιλογή μόδας. Ο δημιουργός της σειράς, Darren Star και εγώ, προσπαθούσαμε να αποφασίσουμε τι θα φορέσει η Carrie στα opening credits. Και ακριβώς εκείνη την εποχή, βρήκα αυτό που είναι σήμερα γνωστό παγκοσμίως ως tutu σε ένα μικρό καλάθι πώλησης σε ένα πάτωμα εκθεσιακού χώρου. Ήξερα ότι η Sarah θα το αγαπούσε, επειδή είναι εκπαιδευμένη στο μπαλέτο, και λειτούργησε. Έβαλα μια μεγάλη τούλινη φούστα στη Lily Collins την πρώτη σεζόν του Emily in Paris πέρυσι, και τώρα τη βλέπω ξανά παντού».

«Αυτό που ήξερα ήταν ότι η Emily είναι αισιόδοξη και θα ήταν πολύ ενθουσιασμένη να είναι μια Αμερικανίδα στο Παρίσι. Έτσι, για μένα, ήταν λογικό να φορέσει μια μπλούζα που είχε τον Πύργο του Άιφελ ή να κουβαλάει μια τσάντα με την Μόνα Λίζα ή έναν μπερέ. Ναι, το στυλ της ήταν σκόπιμα κλισέ, αλλά ήταν επίσης χαρούμενο και ιδιότροπο και της επέτρεψε να εκφράσει πλήρως τον ενθουσιασμό της για το ότι ήταν εκεί. Μου άρεσε επίσης να παίρνω κάτι παραδοσιακά παριζιάνικο όπως ένα oversize Chanel jacket και να το συνδυάζω με ένα patchwork dress από έναν τοπικό σχεδιαστή».

«Στο The Devil Wears Prada, μπόρεσα να σχεδιάσω ένα… μετασχηματιστικό τόξο μόδας για την Andy [Anne Hathaway]. Όλοι εξακολουθούν να μιλούν για το makeover που την οδήγησε από ένα ογκώδες μπλε πουλόβερ σε ένα υπέροχο Chanel. Για πρώτη φορά, επέτρεψε στον εαυτό της να αναγνωρίσει τη δύναμη της μόδας και το κοινό το αναγνώρισε επίσης».

«Για να είμαι ειλικρινής, σοκάρομαι μερικές φορές που οι άνθρωποι εξακολουθούν να μιλούν για τις εμφανίσεις που δημιούργησα όλα αυτά τα χρόνια. Οι γυναίκες έρχονται τακτικά σε μένα και μου λένε ότι όταν έχουν μια χάλια μέρα παρακολουθούν μερικά επεισόδια του Sex and the City. Και αν κατάφερα να τους εμπνεύσω ή να τους διασκεδάσω έστω και λίγο με ένα φόρεμα ή μία tutu, είναι το καλύτερο κομπλιμέντο από όλα».