Gucci Manifesto: Η νέα καμπάνια του οίκου είναι ένα ταξίδι στην Prêt-À-Porter εποχή της μόδας

Αν υπάρχει κάτι στο οποίο μας έχει συνηθίσει ο οίκος Gucci και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Alessandro Michele είναι τα ταξίδια και μάλιστα τα ταξίδια στον χρόνο. Κάποιες παλαιότερες συλλογές του οίκου μας μετέφεραν στο μέλλον και τους εξωγήινους, ενώ κάποιες άλλες μας ταξίδεψαν στο παρελθόν. Αυτή η νέα collection του Gucci όμως για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2019/2020 είναι ένα ταξίδι φόρος τιμής στο παρελθόν και στην  Prêt-À-Porter εποχή της μόδας.

Από τη δεκαετία του ’50 μέχρι και του ’80, ο κόσμος της μόδας εξελίχθηκε με ταχύτατους ρυθμούς. Αυτό ακριβώς προσπάθησε να αποτυπωθεί και στο Gucci Manifesto που δημιούργησε ο Alessandro Michele και φωτογράφησε ο Luchford.  Καρό και pied de poule μοτίβα, γυαλιά ηλίου με 80s αισθητική και oversized γραμμές κυριαρχούν στην Gucci καμπάνια, η οποία όπως ήταν αναμενόμενο έχει ενθουσιάσει τους fans.

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα βίντεο, στο οποίο μέσα σε δύο λεπτά παρουσιάζεται η φρενίτιδα που επικρατεί στα backstage ενός fashion show. Η προετοιμασία των μοντέλων, οι καλεσμένοι που καταφτάνουν, το δημιουργικό άγχος που νιώθουν οι συντελεστές αλλά και το χειροκρότημα του κοινού στο τέλος του show μας αποδεικνύουν για ακόμα μία φορά πόσο σκληρή δουλειά χρειάζεται η βιομηχανία της μόδας.

 

[ap_gallery id=”6410″]

Instafeed

[ap-read-more post=”485221″]

 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα