Γιατί ο οίκος Gucci μηνύει καταστήματα-κολοσσούς του λιανικού εμπορίου;
Η Kendall Jenner και ο Bad Bunny για την καμπάνια της Gucci
Credit: Gucci/Instagram

Ο οίκος μόδας Gucci America Inc. έχει ανοίξει μια νέα σελίδα στον αγώνα κατά της παραποίησης, καταθέτοντας τρεις αγωγές εναντίον τριών μεγάλων εταιριών λιανικής στην Αμερική. Η αιτία; Η υποψία ότι πωλούν προϊόντα αμφίβολης ποιότητας ή ακόμα και μαϊμού προέλευσης.

Η διαμάχη ξεκινά

Συγκεκριμένα, η Gucci έχει κάνει αγωγή κατά της Lord & Taylor, της εταιρείας λιανικού εμπορίου που κύρηξε πτώχευση το 2020 και έκλεισε όλα της τα καταστήματα, αλλά ακόμα και σήμερα διατηρεί το διαδικτυακό κατάστημά της. Η Gucci επίσης κάνει αγωγή για την παραβίαση του εμπορικού της σήματος στη Sam’s Club. Επιδιώκει να βγάλουν από την αγορά τα παραποιημένα προϊόντα που μοιάζουν αλλά δεν είναι Gucci. Τέλος, στην τρίτη αγωγή, αυτή κατά της Century 21, η Gucci υπογραμμίζει την ποικιλομορφία της σειράς προϊόντων της και την ανάγκη για προστασία από παραποίηση.

Η μάχη στο δικαστήριο

Τελικά, η Gucci κατόρθωσε να κερδίσει τη μάχη χρησιμοποιώντας ως τακτική τις αγορές παραποιημένων προϊόντων από τους ιστότοπους των κατηγορούμενων. Αυτές οι αγορές επιβεβαίωσαν την παραποίηση και ενίσχυσαν την αγωγή της.

Με αυτόν τον τρόπο, δηλώνει ότι παραμένει αφοσιωμένη στη μάχη κατά της παραποίησης, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι η προστασία του καταναλωτή είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την προσπάθειά της. Άραγε θα έρθουν κι άλλες μηνήσεις; Όπως και να έχει, φαίνεται πως κανείς δεν θέλει να τα βάλει με την Gucci. Κι αυτό από μόνο του είναι πειστήριο για την υπεροχή της στον κόσμο των πολυτελών ειδών.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα