Την προσοχή του Παγκόσμιου οργανισμού για την Προστασία των ζώων φαίνεται να τράβηξε ο οίκος Gucci με την τελευταία του καμπάνια για την συλλογή Gucci Tiger. Στην φωτογράφιση της νέας κολεξιόν, το brand χρησιμοποίησε τίγρεις. Τα ζώα κυκλοφορούσαν ανάμεσα στα μοντέλα με σκοπό να δημιουργήσουν μια ατμόσφαιρα αξεπέραστου πλούτου και πολυτέλειας σε ένα ρετρό σκηνικό όπου οι πρωταγωνιστές έπιναν τσάι.
Το μήνυμα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό έφτασε στα κεντρικά του οίκου με την προειδοποίηση: «Σταματήστε να χρησιμοποιείτε άγρια ζώα στις διαφημίσεις σας».
Μια ολόκληρη κολεξιόν του οίκου είναι αφιερωμένη στην τίγρη. Prints με τη φιγούρα του ζώου να στολίζει τα σχέδια της νέας σειράς, μέχρι και μαντίλια με τη φιγούρα της έχει ετοιμάσει το brand. Στην καμπάνια, ωστόσο, εμφανίζεται και μία αληθινή.
Η βιωσιμότητα και τα φιλικά προς τον πλανήτη υλικά είναι η προτεραιότητα για πολλά brands. Να δούμε αν θα υπάρξει κάποια απάντηση από τον ιταλικό οίκο που είναι στο προσκήνιο το τελευταίο διάστημα λόγω και του πολυσυζητημένου “House of Gucci”.