Ο λόγος που το φίλτρο Barbie έχει γίνει το απόλυτο viral των social media -Τώρα μιλάμε για πραγματικό Barbiecore

Η νέα ταινία Barbie της Greta Gerwig είναι αναμφισβήτητα το όνειρο κάθε Millennial που έγινε πραγματικότητα. Με πρωταγωνίστρια τη Margot Robbie ως Barbie και τον Ryan Gosling ως Ken, η ταινία έχει κάνει πάταγο στο διαδίκτυο πριν από την κυκλοφορία της (στις 21 Ιουλίου 2023), ιδιαίτερα μετά την κυκλοφορία του νέου τρέιλερ και των αφισών της ταινίας.

Παράλληλα με το νέο διαφημιστικό περιεχόμενο για την ταινία, η ομάδα της Barbie δημιούργησε ένα Instagram φίλτρο που δίνει στους θαυμαστές την ευκαιρία να δουν τον εαυτό τους (ή οποιαδήποτε άλλη φωτογραφία τους) στη Barbie Land. Η τεχνολογία AI θα αφαιρέσει αυτόματα το φόντο της φωτογραφίας σας και, στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε την θέση της, το χρώμα του νέου φόντου και το tagline που εμφανίζεται πάνω από τη φωτογραφία, βάζοντας την δική σας μικρή και έξυπνη ατάκα.

Από την πρώτη στιγμή που έκανε την εμφάνιση του οι χρήστες δεν έχασαν χρόνο, να δημιουργήσουν και φυσικά να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις δικές τους εξατομικευμένες αφίσες Barbie, την ώρα που η ταινία κερδίζει σε δημοτικότητα.

Αν και αρχικά, όταν την περασμένη χρονιά κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες και σκηνές από τα γυρίσματα, οι χρήστες επέκριναν την επιλογή casting και την γενικότερη αισθητική, τα πράγματα φαίνεται να έχουν αλλάξει. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο γεγονός ότι η Barbie είναι ένα διαχρονικό brand που έχει απήχηση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Όλοι είχαμε μία, ή δωρίσαμε μία στην φίλη μας ή την αδερφή μας που είχε εμμονή με την ξανθιά κούκλα των παιδικών μας χρόνων, όλοι έχουμε μια ανάμνηση Barbie.

Την ίδια στιγμή οι χρήστες αγαπούν τη δημιουργία selfie φωτογραφιών. Η «φύση« του συγκεκριμένου φίλτρου που παραπέμπει σε meme είναι αυτό που το κάνει viral. Στόχος δεν είναι η παρουσίαση μιας τέλειας εκδοχής του εαυτού μας εδώ, αλλά να τσαλακωθούμε και να δείξουμε την αστεία πλευρά μας. Ακόμα η ευκολία στην χρήση κάνει πιο πιθανό περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο να δοκιμάσουν να «παίξουν» με το φίλτρο.

Κάτι η nostalgia, κάτι ότι χρειαζόμασταν μια διασκεδαστική νότα στα social media μετά από καιρό, τις επόμενες ημέρες και ώρες η Barbie θα είναι παντού. Και τώρα ναι, μπορούμε να μιλάμε για τo Barbiecore trend.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα