Ο Haider Ackermann και η Fila παρουσίασαν την πιο εκρηκτική, γεμάτη χρώμα συλλογή
Credit: Fila Global/Instagram

Η Fila αποκάλυψε την απίθανη συνεργασία της με τον καλτ σχεδιαστή Haider Ackermann, με ένα show-υπερπαραγωγή στο Μάντσεστερ.

Το βράδυ της Πέμπτης στο Μάντσεστερ της Αγγλίας, πλήθoς νέων συνωστίστηκε έξω από το Mayfield Depot για να πάρουν μια γεύση από την παρουσίαση της συνεργασίας της Fila με τον Κολομβιανό σχεδιαστή. Ο Ackermann με έδρα το Παρίσι είναι γνωστός για την avant-garde, τεχνική και την εκλεπτυσμένη προσέγγισή του στη μόδα και τώρα, η συλλογή αυτή σηματοδοτεί την είσοδο του στο sportswear. Με looks που απαρτίζονται από μαγιό, εξοπλισμό τρεξίματος και athleisure ρούχα, στη συλλογή πρωταγωνιστούν τα παστέλ, τα νέον, τα αγωνιστικά ριγέ κολάν και τα αντιανεμικά. Εκείνος ξεκλείδωσε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα για τη Fila, ενώ εξέπληξε τους θαυμαστές του που τον έχουν συνηθίσει να πειραματίζεται κυρίως με το tailoring στο δικό του ομώνυμο brand. Όταν η Fila και ο Ackermann ανακοίνωσαν τη συνεργασία τον περασμένο Σεπτέμβριο και οι δύο πλευρές παραδέχτηκαν ότι είναι ένα απροσδόκητο collab.

Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» διάσημα πρόσωπα, φίλοι και συνεργάτες όπως η Chloë Grace Moret, ο Andrew Garfield, η Swinton Byrne και ο Bernard Sumner.

«Στην αρχή πιστεύαμε ότι δεν θα συνέβαινε ποτέ γιατί ο Haider είναι τόσο μακριά από τη Fila», λέει ο Luca Bertolino, επικεφαλής του παγκόσμιου στρατηγικού μάρκετινγκ της Fila. «Αλλά, από την πρώτη κιόλας κλήση ξέραμε ότι υπήρχε ενδιαφέρον. Το καλό με τις συνεργασίες γενικά είναι ότι εξερευνάς ιδέες που δεν είναι στη comfort zone σου, που δημιουργούν μαγεία».

Η Fila επιθυμεί να κερδίσει τους νέους καταναλωτές παίζοντας με το συστατικό της νοσταλγίας στις συνεργασίες της. «Όταν εξωτερικοί σχεδιαστές έρχονται στο αρχείο μας, βρίσκουν ένα είδος μαγείας που προέρχεται από άλλη εποχή, τη δεκαετία του 1970, όταν γεννήθηκε το brand», συνεχίζει ο Bertolino.

H Fila κυκλοφόρησε αρχικά το 1911 ως κατάστημα κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, αλλά στράφηκε στα αθλητικά ρούχα τη δεκαετία του ’70. Από το 2017-2019, η Fila σημείωσε άνοδο στις πωλήσεις λόγω της αναβίωσης του παπουτσιού Disruptor 2, ενός ογκώδους sneaker που επανεκδόθηκε από το αρχείο της εταιρίας και που γρήγορα έγινε δημοφιλές στους νέους καταναλωτές.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα