Maison Schiaparelli: O Daniel Roseberry παρουσίασε ρούχα με κεφαλές ζώων σε μία συλλογή που δίχασε
o μοντέλο Irina Shayk περπατά στο Schiaparelli Haute Couture Spring Summer 2023 show στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι,23 Ιανουαρίου 2023. Photo Estrop by Getty Images)

O οίκος Schiaparelli ήταν εκείνος που άνοιξε την Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι και δεν θα μπορούσε να μην το κάνει με «θόρυβο». Επέλεξε λοιπόν τον θόρυβο ενός λιονταριού που βρυχάται οδηγώντας την αγέλη.

Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από μια εντυπωσιακή συλλογή από τον Daniel Roseberry, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι του εμβληματικού ιταλικού οίκου από το 2019. Εκείνος παρουσίασε τη συλλογή στο αριστοκρατικό Le Petit Palais, το οποίο γέμισε με διάσημες προσωπικότητες που βρέθηκαν στην front row (Kylie Jenner, Doja Cat και Chiara Ferragni), αλλά και με μοντέλα με πολυτελείς δημιουργίες σε μαύρο και άλλες που έμοιαζαν «βουτηγμένες» στο χρυσό. Η συλλογή όπως εξήγησε ο σχεδιαστής ήταν εμπνευσμένη από την Κόλαση του Δάντη, παρομοιάζοντας μάλιστα το ταξίδι του πρωταγωνιστή στην κόλαση με την αμφιβολία ενός σχεδιαστή όταν κάθεται να σχεδιάσει.

Ωστόσο την παράσταση έκλεψαν τρία looks (ένα εκ των οποίων φορούσε και η Kylie και το οποίο κάνει αυτή την ώρα τον γύρο του διαδικτύου) τα οποία περιλάμβαναν κεφαλές ζώων σε σχεδόν φυσικό μέγεθος. Η Irina Shayk περπάτησε με μια λιονταροκεφαλή στο φόρεμα της, η Shalom Harlow με μία λευκή τίγρη που έβγαινε από το στήθος της και η Naomi Campbell με έναν μαύρο λύκο στη μαύρη γούνα της. 

Εκ πρώτης, οι εικόνες είναι εντυπωσιακές και iconic. Όμως η αμέσως επόμενη σκέψη που κάνουμε όλοι βλέποντάς τες είναι αν πρόκειται για αληθινά ζώα. Οι μορφές είναι εξαιρετικά αληθοφανείς, όμως ο ίδιος ο creative director διαβεβαίωσε ότι είναι ψεύτικες, ενώ μοιράστηκε φωτογραφίες από τη δημιουργία των «γλυπτών» κεφαλιών.

Aκόμα κι έτσι όμως οι εικόνες προκαλούν, ενώ μοιάζει να ανοίγουν τον δρόμο (ή τουλάχιστον αφήνουν υπόνοιες) για μια πιθανή επιστροφή της αληθινής γούνας -που κανείς δεν θα ήθελε. To σίγουρο είναι ότι ο οίκος κατάφερε να πετύχει τον σκοπό του, να γίνει viral και να χαρίσει ένα δυνατό ξεκίνημα στην Paris Couture Week.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα