Ο γερμανικός luxury οίκος MCM επανεξετάζει την ιστορική του κληρονομιά για να τη μεταφέρει στο μέλλον.
Η MCM, γεννημένη από ένα πνεύμα καινοτομίας και με στάση η οποία ξεπέρασε κάθε κανόνα και καθόρισε το Μόναχο τη δεκαετία του 1970, ιδρύθηκε ως η εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή γαλλική πολυτέλεια. Η εμβληματική μάρκα ενσάρκωσε το “L’enfant terrible”, δημιουργώντας τα απόλυτα αξεσουάρ για τον ασυνήθιστα αλλά με μεγάλη επιρροή πολυτελή “jetset” τρόπο ζωής της εποχής.
Για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, η MCM δημιούργησε μια πρωτοποριακή συλλογή προσαρμοσμένη σε μια νέα γενιά πολυτελών ψηφιακών νομάδων που επιλέγουν να απορρίψουν τα τυπικά πρότυπα πολυτέλειας και να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο.
Με τίτλο “Made for Movement”, τα αξεσουάρ αυτής της συλλογής επανασχεδιάστηκαν με διευρυμένη ευελιξία και πολύ λειτουργικότητα, διαθέτοντας ποικιλία καινοτόμων και αντισυμβατικών υλικών. Η Ready-to-wear συλλογή εστιάζει σε άνετα urban αθλητικά ρούχα κατασκευασμένα από υφάσματα που δεν σχηματίζουν ζάρες, είναι έτοιμα για ταξίδια, καθώς μπορούν να φορεθούν και σε οποιαδήποτε στιγμή, σε κάθε περίσταση.
Εξερευνώντας την ιστορική κληρονομιά της MCM, η συλλογή υπογραμμίζει τους σχεδιαστικούς κώδικες που αποτελούσαν τη διάσημη της υπογραφή από το 1976: το κλασικό μοτίβο Visetos αποδομείται στα εμβληματικά της μοτίβα Laurel και Diamond, στα MCM γράμματα καθώς και στο χρώμα κονιάκ.
Κάθε πυλώνας ανανεώνεται μέσω μιας αλληλεπίδρασης του μεγέθους και της κλίμακας, όπου τα μοτίβα και τα γραφικά σχέδια όλης τη συλλογής, εισάγουν μια νέα οπτική ταυτότητα που στρέφει το βλέμμα της στο παρελθόν, αλλά κοιτάζει το μέλλον, αντιπροσωπεύοντας ένα σήμα ανεξαρτησίας για τον σημερινό απαιτητικό καταναλωτή που αναζητά την ποιότητα. Το αληθινό πνεύμα της εποχής!
H MCM αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή πολυπλοκότητας, που αγκαλιάζει το πνεύμα της περιπλάνησης και της διαφορετικότητας, ενώ τροφοδοτεί τις απαιτητικές ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη και ψηφιακού νομά του 21ου αιώνα. Το brand παροτρύνει το κοινό να εξερευνήσει τον κόσμο χωρίς όρια, ξεκλειδώνοντας ένα νέο παράδειγμα απεριόριστων δυνατοτήτων για τις νομαδικές ψυχές του σήμερα και του αύριο, στη ζωή τους ή στο Metaverse.
Επιπλέον, μέσω μιας προσεχούς κυκλοφορίας αρωμάτων με την Inter Parfums, η MCM θα συνεχίσει, επεκτείνοντας τη δέσμευσή της να συναντά και να εξυπηρετεί τον καταναλωτή της όποτε και όπου κι αν πάει. Για να υποστηρίξει αυτή τη συλλογή, η MCM προσέλαβε τον Creative Director, Fabien Baron της Baron & Baron, NY για να μεταφράσει το πνεύμα της εκλεπτυσμένης εξέγερσης του brand σε μια νέα διαφημιστική, ψηφιακή καμπάνια.