H μόδα και η ανάλυση δεδομένων συνδυάζονται – To αποδεικνύει και ο πιο cool λογαριασμός στο Instagram
εργαζόμενο κορίτσι
Credit: Matilda Djerf/Instagram

Στην εποχή των κοινωνικών δικτύων και της ψηφιοποίησης, η συνάντηση μεταξύ μόδας και ανάλυσης δεδομένων μοιάζει απίθανη. Η Mande Lapuerta μέσω του “Data, But Make It Fashion” (@databutmakeitfashion) αποδεικνύει ότι αυτοί οι δύο κόσμοι συνυπάρχουν με αρμονία.

Η Δημιουργία του “Data, But Make It Fashion”

Η ιδέα για τη δημιουργία του λογαριασμού προήλθε από τη θέληση της Mande Lapuerta να φέρει στο προσκήνιο τη σύνθεση της μόδας με την ακρίβεια των δεδομένων και τη στατιστική ανάλυση. Η προσέγγισή της αναδεικνύει τις τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών με έναν φιλικό και προσιτό τρόπο. Το αποτέλεσμα βγαίνει μέσα από γραφήματα, ποπ αναφορές και απλές εξηγήσεις.

Η Μέθοδος της Ανάλυσης

Η Mande Lapuerta χρησιμοποιεί τη δική της μέθοδο ανάλυσης, η οποία συνδυάζει αναγνώριση εικόνας και χειροκίνητη ετικέτα σε κώδικα, με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αυτή η τεχνολογική προσέγγιση επιτρέπει στην Mande να αναγνωρίζει και να αναλύει τις τάσεις της μόδας, ενώπιον εκατομμυρίων ακολούθων της σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok.

Η Προσφορά του “Data, But Make It Fashion”

Μέσα από τη συλλογή της, η Mande Lapuerta προσφέρει μια ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη οπτική της μόδας. Από την εξήγηση της δημοτικότητας νέων τάσεων έως την ανάλυση της επιστροφής παλαιών αξεσουάρ, οι αναρτήσεις της εξετάζουν και αναδεικνύουν τις διαφορετικές πτυχές του μόδας με έναν νέο και δραστήριο τρόπο.

Το Μέλλον του “Data, But Make It Fashion”

Με την επιτυχία που γνωρίζει, ο λογαριασμός θα συνεχίσει να είναι μια αξιόπιστη πηγή για αναλύσεις μόδας και για να ανατρέπει μύθους στο χώρο της μόδας. Η Mande Lapuerta αποδεικνύει ότι η γνώση είναι δύναμη και ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα ακόμα πιο ενημερωμένο καταναλωτικό κοινό.

Μέσω του “Data, But Make It Fashion”, η Mande Lapuerta συνδυάζει την τέχνη της μόδας με την ακρίβεια των δεδομένων. Προαφέρει μια νέα και δροσερή προσέγγιση στην ανάλυση των τάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών στον κόσμο της μόδας.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα