Gucci x Adidas: Pετρό σπορ αισθητική προσφέρει ο Αlessandro Michele

O Alessandro Michele από τότε που ανέλαβε τα ηνία του Gucci δεν σταματά να πρωτοπορεί και να γίνεται talk of the town. Ξεκινά η διάθεση της συλλογής από την συνεργασία της χρονιάς όπως χαρακτηρίστηκε, «Gucci/Adidas» σε λίγες ημέρες. Ο διευθυντής δημιουργικού του ιταλικού οίκου, που ανέβασε στη συνείδησή μας το athleisure αρκετούς πόντους παραπάνω, έδωσε μια πρώτη γεύση στην πασαρέλα για το φθινόπωρο 2022, με κομμάτια που έφεραν το κοινό λογότυπο κάνοντας μία μικρή «επανάσταση» για τους δυο αντίθετους φαινομενικά κόσμους της μόδας και με αισθητική που θυμίζει ’70s.

Ένθερμος συλλέκτης των συγκεκριμένων αθλητικών παπουτσιών ο Michele έχει εκφράσει πολλές φορές τον θαυμασμό του καθώς η ρετρό σπορ αισθητική της εταιρείας τον ενθουσιάζει, και γι’ αυτό η συμφωνία έγινε εύκολα, αβίαστα και δημιουργικά. Το τριφύλλι της adidas και το GG μονόγραμμα συνεργάζονται μέσα από γεμάτα ενέργεια μοτίβα για να ενδυναμώσουν τις δυο κληρονομιές. Κομμάτια εμπνευσμένα από τον αθλητισμό διαθέτουν τις λευκές τρεις ρίγες της adidas στη μια πλευρά, αντιπαρατιθέμενες από κόκκινο και πράσινο Web of Gucci από την άλλη.

«H κληρονομιά και των δύο εμπορικών σημάτων είναι κωδικοποιημένη σε ένα τρίο γραμμών και η εμμονή στις ρίγες παίζει σε όλα τα κομμάτια των αθλητικών βασικών ειδών και ρούχων», αναφέρει ο οίκος στο instagram.

Την καμπάνια φωτογράφησε η Γαλλίδα φωτογράφος Carlijn Jacobs, αντλώντας έμπνευση από αρχειακούς καταλόγους μόδας και το αποτέλεσμα της συλλογής εκφράζεται με μια μοναδική ρετρό αισθητική με πολλές sporty αναφορές μαζί με τον κατάλληλο αθλητικό εξοπλισμό και με φόντο τα έντονα χρώματα. Η εμβληματική αθλητική φόρμα της adidas – μια σπορ εκδοχή του παραδοσιακού ανδρικού κοστουμιού – αποτέλεσε το βασικό στοιχείο της ιδιαίτερης αυτής collection που θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από τις 7 Ιουνίου.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα