Φήμες ότι ο Alessandro Michele αποχωρεί από τον οίκο Gucci αναστατώνουν τον κόσμο της μόδας
Designer Alessandro Michele Credit: Victor Boyko/Getty Images

Τις τελευταίες ώρες μία μη επιβεβαιωμένη είδηση έχει έρθει να ταράξει την βιομηχανία της μόδας. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές o Alessandro Michele αποχωρεί από τον οίκο Gucci. To ρεπορτάζ του WWD αναφέρει επίσης ότι είναι θέμα χρόνου να ανακοινωθεί επίσημα η αποχώρηση του Michele. Αν αυτό συμβεί θα σημαίνει μία τις πιο ηχηρές αποχωρήσεις στη βιομηχανία της μόδας αλλά και στην ιστορία του ιταλικού οίκου.

Όπως αναφέρει η πηγή στο ρεπορτάζ, «ζητήθηκε από τον Michele να πραγματοποιήσει μία σημαντική αλλαγή στο design» , αλλά ο σχεδιαστής πιστός στην αισθητική του δεν ανταποκρίθηκε σ’ αυτό το αίτημα. Άλλη πηγή αναφέρει ότι ο François-Henri Pinault, Πρόεδρος και CEO του Ομίλου Kering στον οποίο ανήκει ο Gucci, ζήτησε επίσης «αλλαγή βηματισμού» για τον οίκο.

Να θυμίσουμε, επίσης, ότι ο François-Henri Pinault είναι ο άνθρωπος πίσω από την αποχώρηση του Daniel Lee από τον Bottega Veneta, ο οποίος ανήκει επίσης στον όμιλο, παρά την επιτυχία που σημείωσε το brand κατά την διάρκεια της θητείας του. Ο Lee (που διαδέχτηκε τον Riccardo Tisci στον οίκο Burberry) αντικαταστάθηκε από τον Matthieu Blazy.

Ο Alessandro Michele ανέλαβε στα ηνία του Gucci το 2015. Μέχρι τότε ήταν το δεξί χέρι της Frida Giannini, η οποία είχε την καλλιτεχνική διεύθυνση από το 2005. Ο Πρόεδρος και CEO του οίκου, Marco Bizzarri, ήταν αυτός που επέλεξε τον Michele να διαδεχτεί τη Giannini, ως θερμός υποστηρικτής του. Ωστόσο φαίνεται ότι πλέον η σχέση μεταξύ τους δεν είναι το ίδιο δυνατή.

Η gender-fluid και ρομαντική αισθητική του Michele αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για άλλα brands και σχεδιαστές, ενώ έφερε τον οίκο πολύ κοντά με τη νέα γενιά. Μετά τον διορισμό του, ο Gucci σημείωσε ανάπτυξη που ξεπέρασε το 35% για πέντε συνεχόμενα τρίμηνα μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2018, ωθώντας τον Bizzarri να θέσει τον στόχο εσόδων 10 δισεκατομμυρίων ευρώ για το brand τον Ιούνιο του ίδιου έτους. Την περασμένη χρονιά ο όμιλος ανέφερε χαμηλές επιδόσεις, αν και μετά το τρίτο τρίμηνο του χρόνου οι πωλήσεις άρχισαν να ανακάμπτουν και ο οίκος Gucci βρέθηκε στην κορυφή με τα πιο επιδραστικά brands.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα