Εσείς θα πληρώνατε σχεδόν τα διπλάσια λεφτά για να αγοράσετε μία Chanel;

Μπορεί να περνάμε περίοδο οικονομικής κρίσης αλλά κάποιες φίρμες φαίνεται ότι μόνο κρίση δεν περνάνε. Σύμφωνα με την The Wall Street Journal η τιμή μιας κλασικής Chanel 2.55 έχει αυξηθεί περίπου κατά 70% τα τελευταία πέντε χρόνια ενώ κατά πόδας ακολουθεί η Speedy bag της Louis Vuitton η οποία από το από το 2009 έχει παρουσιάσει αύξηση περίπου 32%.

Αν και υπάρχουν πολλές θεωρίες για τις ανοδικές τιμές των luxury προϊόντων-που παρουσιάζεται όχι μόνο στις τσάντες αλλά και στα κοσμήματα και στα ρολόγια- η αλήθεια είναι ότι οι μεγάλες εταιρείες επιθυμούν να διαφοροποιηθούν από τον μέσο όρο και να κάνουν πιο exclusive τα προϊόντα τους.  Όπως αναφέρει μάλιστα ο γενικός διευθυντής του Luxury Institute «όσο περισσότεροι Tory Burches και Michael Kors υπάρχουν τόσο περισσότερο φίρμες σαν τη Chanel και τη Louis Vuitton θα ανεβάζουν τις τιμές τους».

Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι είναι αναπόφευκτο να αυξηθούν οι τιμές γιατί αυξάνονται και τα κόστη παραγωγής και μόνο έτσι μπορεί να διατηρηθεί η ποιότητα.

«Δεν κάνουμε τίποτα διαφορετικό από τις άλλες φίρμες πολυτελείας προσαρμόζοντας αναλόγως τις τιμές μας στα έξοδα παραγωγής, υλικών και σχεδίων», επισήμανε μία εκπρόσωπος της Chanel.

Άλλοι πάλι λένε ότι είναι ένα κλασικό κόλπο marketing, κατά την οποία όσο μικρότερη είναι η προσφορά τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ζήτηση, κάνοντας έτσι το προϊόν ακόμα πιο επιθυμητό.

Όποια κι αν είναι η αιτία, ποιός είναι πλέον διατεθειμένος να δώσει μια μικρή περιουσία για την απόκτηση ενός και μόνο αντικειμένου και δη μιας τσάντας; Πάλι καλά που υπάρχει και το window shopping δηλαδή.

Διαβάστε επίσης: Stan Smith: Η επίσκεψη στην Αθήνα και το εντυπωσιακό party που του ετοίμασαν 

 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα