Dree Hemingway: Το γνωστό fashion icon είναι το νέο πρόσωπο των Accessorize

Το νέο πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας Φθινόπωρο-Χειμώνας 2016 των Accessorize είναι η Αμερικανίδα Dree Hemingway, δισέγγονη του νοβελίστα Ernest Hemingway, κόρη της ηθοποιού Maurel και ανηψιά του supermodel των 1970s Margaux. Η Dree εντυπωσιάζει το κοινό της σε κάθε look της καμπάνιας, υπογραμμίζοντας όλα τα must-have trends της σεζόν: από τις τσάντες με τα εκκεντρικά mix & match λουράκια, τις customized κονκάρδες έως τα παιχνιδιάρικα faux furs, τα περίτεχνα statement κοσμήματα και τα λεπτεπίλεπτα statement κασκόλ και φουλάρια. Η φωτογράφιση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε από το διάσημο φωτογράφο Sean Thomas, σε μοναδικές τοποθεσίες στο Buckinghamshire και στα Loft Studios του βορειοδυτικού Λονδίνου. Τη στιλιστική επιμέλεια των looks ανέλαβε η Sam Ranger. Διαβάστε ακόμα: Το ελληνικό brand, που κάνει θραύση στο εξωτερικό, παρουσιάζει τη νέα του συλλογή    ]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα