Depop x Benetton: Η νέα συνεργασία που προωθεί τη βιωσιμότητα

Η Benetton και η Depop ανακοίνωσαν πρόσφατα το ξεκίνημα της ενδιαφέρουσας συνεργασίας τους! Στοχεύουν στον εορτασμό της fashion κληρονομιάς της Benetton, μέσω της ενέργειας και της προσωπικής έκφρασης που διαθέτει η κοινότητα Depop. Ταυτόχρονα προωθείται η αξία των μεταχειρισμένων ενδυμάτων και της μακροβιότητας τους.

Οι πωλητές λοιπόν της κοινότητας Depop – από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο – έχουν επιμεληθεί μια συλλογή από σπάνια vintage κομμάτια Benetton. Όσον αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο, τα κομμάτια προέρχονται από τους κορυφαίους πωλητές της εφαρμογής @HMSVintage , @AreaEighteen , @Thrifty_Towe l, @happydais και @campervanvintage.

Στις ΗΠΑ, όλα τα σπάνια, συλλεκτικά pieces, καθώς και η διαφημιστική εκστρατεία, προέρχονται από τους 15 καλύτερους πωλητές της Depop σε όλες τις ΗΠΑ. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται  οι @nostalgic_threadz, @throwbacksvintage, @thegrungedoll, @mineclothingshop και @heynicholevintage. Είναι πλέον διαθέσιμη προς πώληση από τις 31 Μαΐου.

Η συλλογή του Ηνωμένου Βασιλείου αποτελείται από 60 κομμάτια των ’80s και ’90s.  Περιλαμβάνει αντρικά και γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ, με τα έντονα χαρακτηριστικά χρώματα της Benetton. Μπορείτε να βρείτε vintage κομμάτια με ιδιαίτερο στυλ, που είναι εύκολο να φορεθούν ακόμη και σήμερα.

«Αυτή η συνεργασία με τη Benetton επεκτείνει τις προσπάθειές μας στη
Depop να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με όσους επικεντρώνονται στην
κοινότητα και μοιράζονται αξίες παρόμοιες με τις δικές μας» λέει ο Steve
Dool, Επικεφαλής Εταιρικών Συνεργασιών.

« Μέσω αυτής της συνεργασίας, εμπλέκουμε την κοινότητα των Πωλητών μας για να επεκτείνουμε τη ζωή πολυπόθητων ρούχων της Benetton. Ταυτόχρονα, συνεργαζόμαστε με τη Benetton για να ενισχύσουμε την ιδέα ότι οι άνθρωποι πρέπει να προβάλλουν τον εαυτό τους και να εκφράζονται ελεύθερα, μια ιδέα, την οποία και οι δύο εταιρείες υποστηρίζουμε σθεναρά».

H καμπάνια Benetton x Depop επιθυμεί να φέρει στο προσκήνιο όσους τολμούν να εκφραστούν και να αγνοήσουν τις κοινωνικές νόρμες και συμβάσεις. Με τον τρόπο αυτό, παρέχει στα μέλη της κοινότητας Depop μια δημιουργική πλατφόρμα, μέσω της οποίας είναι σε θέση να υπερασπιστούν και να μοιραστούν τη φωνή τους για κοινωνικά ζητήματα που είναι σημαντικά για αυτούς.

Η διαφημιστική εκστρατεία προβάλλει μερικούς ιδιαίτερα αξιόλογους ανθρώπους. Ο @YouthClubStore,έχει δεσμευτεί να προωθεί μια πιο ενσυνείδητη κατανάλωση των ειδών μόδας. Η @ArchiveSix μιλάει για την ενδυνάμωσή της ως επιχειρηματίας POC. Ο χορευτής @Ayo πρεσβεύει τη σημασία της αυτοεκτίμησης και της αποδοχής του εαυτού μας. Τέλος, η @Hadiyahh είναι παθιασμένη με την παρουσίαση των πραγματικών γυναικείων σωμάτων στα μέσα ενημέρωσης.

«Eίμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την καινοτόμο παγκόσμια διαδικτυακή πλατφόρμα Depop», λέει ο Massimo Renon. Ο διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Benetton δήλωσε επίσης ότι «Η Depop μοιράζεται μαζί μας την ίδια δημιουργική γλώσσα και αξίες. Αυτές είναι η διαφορετικότητα, η ενσωμάτωση και η βιωσιμότητα».