Balenciaga: Justin Bieber και Isabelle Huppert τα νέα πρόσωπα του οίκου

Photography Katy Grannan, Courtesy of Balenciaga

Ένα αταίριαστο φαινομενικά δίδυμο, είναι τα πρόσωπα της νέας συλλογής για το φθινόπωρο 2021 του οίκου Balenciaga. Ο Καναδός pop star, Justin Bieber και η 68χρονη θρυλική Γαλλίδα ηθοποιός, Isabelle Huppert. Η επιλογή των δύο celebrities είναι εκπληκτική, αλλά όχι εντελώς απροσδόκητη.

View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

Η Huppert εμφανίστηκε πρόσφατα στο κόκκινο χαλί των Καννών με ένα εντυπωσιακό μαύρο φόρεμα του ισπανικού οίκου, το οποίο συνδύασε με μαύρες ψηλοτάκουνες γόβες και μαύρα γυαλιά ηλίου – η επιτομή της γαλλικής φινέτσας.

Ο Bieber είναι θαυμαστής του έργου του creative director του Balenciaga, Demna Gvasalia, από όταν εργαζόταν ως head designer για το brand, Vetements. Η καμπάνια είναι κάτι ως ορόσημο για τον τραγουδιστή που αν και έχει εμφανιστεί σε αρκετές διαφημίσεις για τον Calvin Klein στο παρελθόν, δεν συνεργάστηκε ποτέ ξανά για έναν ευρωπαϊκό οίκο πολυτελείας.

Photography Katy Grannan, Courtesy of Balenciaga

Photography Katy Grannan, Courtesy of Balenciaga

View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

Η φωτογράφιση έγινε από την Αμερικανίδα καλλιτέχνη, Katy Grannan, με μινιμαλιστική αισθητική και φόντο χώρους πάρκινγκ, σκυροδέματος και μετάλλου. Ο Bieber φορά ένα μεγάλο δερμάτινο μπουφάν, λευκό μπλουζάκι, loose παντελόνι και τα πιο πρόσφατα Runner sneakers του οίκου. Το outfit συμπληρώνεται από την κλασική τσάντα Neo που ο Gvasalia επανέφερε στη νέα του collection. Η Huppert μοιάζει βγαλμένη από film noir και είναι ντυμένη ανεπιτήδευτα με μια καμπαρντίνα με τον ένα ώμο έξω, ενώ κρατά τη νέα Hourglass bag.

View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

Photography Katy Grannan, Courtesy of Balenciaga

View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

Photography Katy Grannan, Courtesy of Balenciaga

View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

Προηγήθηκε μια δυστοπική, απόκοσμη, φουτουριστική και περιπετειώδης ταινία μικρού μήκους για την καμπάνια της συλλογής, όπου ο Gvasalia συνεργάστηκε με την εταιρεία προγραμματισμού video games, Quantic Dream. Μάλλον ο οίκος μας προετοιμάζει για μια άκρως sci-fi καθημερινότητα.