Adam Driver: Σε ρόλο σύγχρονου Κενταύρου για το νέο άρωμα της Burberry

Courtesy Burberry

Ο οίκος Burberry παρουσίασε το νέο του ανδρικό άρωμα Hero, με κεντρικό πρόσωπο τον υποψήφιο για Oscar ηθοποιό, Adam Driver.

Η Dua Lipa φορά το boyfriend πουκάμισό της με καλοκαιρινή διάθεση και μας εμπνέει


Είναι το πρώτο άρωμα που δημιουργεί ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρίας, Riccardo Tisci, θέλοντας να δώσει το δικό του στίγμα. “Το να δημιουργείς ένα άρωμα είναι μια τόσο προσωπική διαδικασία, και αυτό το ένιωσα ιδιαιτέρως για το Burberry Hero, που είναι και το πρώτο μου άρωμα για το brand”, δήλωσε ο Tisci. “Ήθελα το Burberry Hero να περικλείει την σύγχρονη αρρενωπότητα, να παίξει με την ουσία των πρωτόγονων ανθρώπων και των ζωικών ενστίκτων, διοχετεύοντας την δυαδικότητα μεταξύ δύναμης και ευαισθησίας”.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)


Πρόσφατα κυκλοφόρησε επίσημα και το νέο βίντεο της καμπάνιας, σε σκηνοθεσία του Jonathan Glazer, έχοντας ως soundtrack το “Two Weeks” της FKA Twigs’s, ενώ η φωτογράφιση έγινε από τον Mario Sorrenti.

Η νέα σειρά μαγιό της Paloma Elsesser με το brand Dos Swim ήρθε για να κερδίσει το στοίχημα αυτό το καλοκαίρι

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)


Σε αυτή, την υψηλής αισθητικής, μικρού μήκους ταινία, βλέπουμε τον Adam Driver, σε εκπληκτική ομολογουμένως φόρμα, να κολυμπά δυναμικά στην θάλασσα μαζί με ένα υπέροχο άλογο, και τελικά οι δυο τους γίνονται ένα, δημιουργώντας την αρχαία μυθική μορφή του Κενταύρου. Μια δυναμική και παράλληλα ευαίσθητη εικόνα, που κέρδισε μέσα σε λίγες ώρες την προσοχή των χρηστών στα social media, θυμίζοντας μας την τελευταία διαφήμιση των Dolce & Gabanna για το Light Blue, με άνδρα πρωταγωνιστή το supermodel, David Gandy.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)


“Είμαι τόσο χαρούμενος που συνεργάστηκα με τον φανταστικό Adam Driver για να δημιουργήσω το Burberry Hero για τον οίκο. Έχει αυτό το απίστευτο βάθος στο να αρθρώσει τι σημαίνει αρρενωπότητα σήμερα – πως η δύναμη μπορεί να χαρακτηρίζεται από λεπτότητα, και τα συναισθήματα είναι αυτά που μας ενδυναμώνουν”, είπε ο Riccardo Tisci για την συνεργασία με τον διάσημο ηθοποιό.


Το Burberry Hero θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από τις 2 Αυγούστου.