Η Gen Z ανυπομονεί να κάνει το επόμενο ταξίδι της και προετοιμάζεται για τις επόμενες περιπέτειες όσο το δυνατόν νωρίτερα. Οι ταξιδιώτες της Gen Z, έχει διαπιστωθεί, ότι επιλέγουν πιο μακρινούς προορισμούς από τους Millenials, παρά το γεγονός ότι είναι νεότεροι και, σύμφωνα με τις στατιστικές, έχουν χαμηλότερα εισοδήματα. Αυτό το φθινόπωρο, οι αναζητήσεις ταξιδιών της Gen Z έχουν αυξηθεί κατά 26%, με πολλούς ταξιδιώτες να κλείνουν διεθνείς διακοπές σε όλες τις ηπείρους.
Καθώς οι νέοι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν μέρη σε όλο τον κόσμο, μία πόλη έχει αναδειχθεί ως ο πιο δημοφιλής προορισμός. Σύμφωνα με την Airbnb, το Παρίσι είναι ο κορυφαίος προορισμός για τους ταξιδιώτες της Gen Z αυτό το φθινόπωρο.
Το Παρίσι ήταν πάντα μια εμβληματική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα και αποτελεί προορισμό που πρέπει να επισκεφθούν πολλοί. Για όσους την επισκέπτονται για πρώτη φορά, η πόλη προσφέρει κλασικές, ειδυλλιακές εμπειρίες, όπως πικνίκ στον Πύργο του Άιφελ, επίσκεψη στο Λούβρο ή κρουαζιέρα στον Σηκουάνα. Επίσης, σύμφωνα με την τάση του set-jetting, οι αγαπημένες ταινίες της Gen Z, όπως “Ratatouille”, “Emily in Paris”, “Mamma Mia 2: Here We Go Again” και “The Summer I Turned Pretty”, έχουν όλες χρησιμοποιήσει την Πόλη του Έρωτα ως φόντο.
Κλείνοντας τους επόμενους προορισμούς τους κατά τη διάρκεια της ενδιάμεσης περιόδου, η Gen Z στοχεύει να κάνει τα ταξίδια της πιο προσιτά και λιγότερο πολυσύχναστα. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Focaldata, το 80% των ταξιδιωτών της Gen Z ανέφερε ότι η προσιτή τιμή παίζει σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις τους για τα ταξίδια το φθινόπωρο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το φθινόπωρο του 2025 αποτελεί την ιδανική ευκαιρία για να εξερευνήσετε πολυτελείς προορισμούς που βρίσκονται στη λίστα των επιθυμιών σας, χωρίς τον συνωστισμό και τις τιμές της υψηλής περιόδου.
Καθώς οι ειδικοί στον τομέα των ταξιδιών προσπαθούν να κατανοήσουν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του κλάδου, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Gen Ζ είναι η πιο διαφορετική γενιά στην ιστορία. Αυτό καθιστά δύσκολη την πλήρη κατηγοριοποίηση ή ομογενοποίηση των ταξιδιωτικών συμπεριφορών της.
Ωστόσο, όσον αφορά τα ταξίδια, η Gen Z τείνει να προτιμά πιο βιώσιμες, πολιτιστικά πλούσιες εμπειρίες από τα παραδοσιακά ταξίδια που επικεντρώνονται στη διασκέδαση και στη νυχτερινή ζωή. Στο Παρίσι, για παράδειγμα, είναι πιο πιθανό να προτιμούν δραστηριότητες με τοπικό χαρακτήρα, όπως μαθήματα μαγειρικής, επισκέψεις σε παζάρια ή εκδρομές σε μουσεία.
Στη μελέτη της Airbnb, μετά το Παρίσι ακολουθούν η Οσάκα της Ιαπωνίας, το Ντουμπάι, το Μαϊάμι και το Πόρτο της Πορτογαλίας. Αυτή η λίστα αναδεικνύει μια σαφή τάση: προσιτή πολυτέλεια. Η Gen Ζ δεν αρκείται σε παραδοσιακά οικονομικούς προορισμούς, αλλά επιλέγει εμβληματικές πόλεις πλούσιες σε πολιτισμό κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου.