Isla Brown Corinthia: Βρήκαμε το δικό μας La Isla Bonita 50 λεπτά μακριά απ΄ την Αθήνα
Isla Brown Corinthia Hotel Greece, designed by Elastic Architects, photographed by © Pygmalion Karatzas.

Λίγο πριν υποδεχτούμε το καλοκαίρι, η συσσωρευμένη κούραση και το στρες μας έχουν καταβάλει. Καθώς η άδεια του καλοκαιριού φαντάζει ακόμη ένα μακρινό όνειρο, δεν βλέπουμε την ώρα για τις κοντινές αποδράσεις του Σαββατοκύριακου. Ξέρετε, αυτές που δεν χρειάζονται μεγάλο προγραμματισμό, logistics και οργάνωση (σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε ένα ακόμη άγχος στο κεφάλι μας) και που, τις περισσότερες φορές, είναι και εκείνες στις οποίες καταφέρνουμε στ΄ αλήθεια να χαλαρώσουμε και να γεμίσουμε μπαταρίες.

Κι αν νομίζετε ότι πρέπει να διανύσετε πολλά χιλιόμετρα ή ναυτικά μίλια για να βρεθείτε σε έναν τέτοιο προορισμό, πλανάστε. Ο λόγος είναι πώς κάτι λιγότερο από έναν χρόνο πριν, συστήθηκε στους επισκέπτες ένας κοντινός παράδεισος σε απόσταση μόλις 50′ λεπτών από την Αθήνα, στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας. Το Isla Brown Corinthia ήρθε για να φέρει την εμπειρία της προσιτής πολυτέλειας και των all inclusive διακοπών στο πιο απρόσμενο σημείο, μία ανάσα μακριά, από τους έντονους ρυθμούς της πόλης, καταφέρνοντας να τους κατατροπώσει.

Το Isla Brown Corinthia, με 166 πολυτελή δωμάτια, πισίνες, εστιατόρια και σπα, έφερε νέα πνοή στην περιοχή και εγγυάται ποιοτικές εμπειρίες διακοπών, με στόχο να αποτελέσει ένα καταφύγιο φιλοξενίας υψηλής αισθητικής, με προσεγμένη αλλά και προσιτή πολυτέλεια.

Ιδανικό για απόδραση το Σαββατοκύριακο, το Isla Brown Corinthia, το πρώτο πεντάστερο design resort
της Brown Hotels στην Ελλάδα, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλους, είτε χρειάζεστε ένα break από την καθημερινότητα με το ταίρι σας, είτε ταξιδεύετε οικογενειακά με τα παιδιά.

Με φιλοσοφία που ξεκινάει από τη γη με τη βοτσαλωτή παραλία που απλώνεται μπροστά του και φτάνει ως τον ουρανό με την εντυπωσιακή ταράτσα των 550 τ.μ. που μοιάζει να αιωρείται. Εστιατόρια παραδοσιακής αλλά και μοντέρνας γαστρονομίας, πισίνες, χώροι αναψυχής, γυμναστήριο, μπαρ κάτω από τον έναστρο ουρανό, παιδικό πάρκο και διασκέδαση με watersports με την υπογραφή της Blues Stories πλαισιώνουν τα υπέροχα δωμάτια και κάνουν τη διαμονή απλά αξεπέραστη.

Εμείς βρεθήκαμε εκεί και μπορούμε να πούμε με απόλυτη βεβαιότητα ότι βρήκαμε το δικό μας La Isla Bonita (μόνο ο στίχος της Madonna θα μπορούσε να το περιγράψει τόσο καλά) στο πιο απρόσμενο μέρος!

Design υψηλής αισθητικής μέσα κι έξω

Φτάνοντας εκεί το πρώτο που σε συνεπαίρνει είναι η εντυπωσιακή αρχιτεκτονική του κτηρίου, βραβευμένη με το IDA Design 2022, που υπογράφει η Elastic Architects. Η αρχιτεκτονική ομάδα αποκατέστησε το προϋπάρχον κτήριο και του έδωσε νέα ζωή, παίρνοντας έμπνευση από την ιστορία του τόπου, το υδάτινο και το γήινο
στοιχείο, αλλά και με δημιουργικότητα που περιέχει σε ισόρροπες αναλογίες λειτουργικότητα, βιωσιμότητα και ομορφιά. Έτσι, μια σειρά από τεράστιες καμπυλωτές επιφάνειες στην εξωτερική πλευρά θυμίζουν τα βότσαλα της παραλίας που αστράφτουν κάτω από το λαμπερό ελληνικό φως. Για άλλους ολόκληρο το κτήριο μοιάζει με ένα μεγάλο και αφράτο σύννεφο!

Μπαίνοντας και αφού τα μάτια σου κινηθούν ζωηρά προς κάθε κατεύθυνση, στο καταπράσινο κήπο με το μπαρ, τους ψηλούς φοίνικες και την εντυπωσιακή πισίνα που προσδίδουν εξωτικό χαρακτήρα στο σημείο, σε γοητεύει η χρωματική παλέτα του εσωτερικού του, που παραπέμπει στο τοπικό ηφαίστειο (Σουσάκι) που υπήρχε στην περιοχή πριν εκατομμύρια χρόνια.

Κάναμε check-in και ανεβήκαμε στα εκπληκτικά δωμάτια με την κομψή διακόσμηση, τα king size κρεβάτια και την ονειρεμένη θέα τόσο στους εξωτερικούς χώρους του resort, όσο και στο απέραντο γαλάζιο του Σαρωνικού που απλώνεται ακριβώς από κάτω. Από τη βεράντα του δωματίου αισθανόσουν σαν να βρίσκεσαι μέσα σε ένα πολυτελές σκάφος, που πλέει αγέρωχα στα νερά. Κι αν είσαι και τυχερός ίσως να δεις και δελφίνια, όπως μας ενημέρωσε το προσωπικό.

Μια μοναδική εμπειρία πολυτελούς διαμονής και αναψυχής

Ήμασταν έτοιμοι να αφεθούμε και να απολαύσουμε την φιλοξενία και τις παροχές του σε ένα stress-free διήμερο.

Πρώτη μέρα και το πρόγραμμα είχε χαλάρωση με welcome drinks στο lobby και στο χρυσαφένιο μπαρ του και δείπνο για όλη την ομάδα μας. Την επομένη, αφού πήραμε το πλούσιο πρωινό μας (ανάμεσα από αμέτρητες επιλογές στον μπουφέ) παρέα, στον χώρο του εστιατορίου με θέα την θάλασσα, κάναμε τo πιο υπέροχο boat trip με την βοήθεια της Blue Stories. Παρά τη συννεφιά και το ελαφρύ αεράκι, η θάλασσα ήταν γαλήνια και η βόλτα μας υπέροχη, ιδανική για ξεφύγει το μάτι και να αδειάσει το μυαλό. Ακόμα μία καλή ευκαιρία για να τραβήξουμε φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιραστούμε στα social media. Οι πιο τολμηροί της ομάδας αψήφησαν τον δροσερό καιρό και επιδόθηκαν στα watersports που προσφέρει η συνεργαζόμενη εταιρία.

Ακόμα, το Isla Brown Corinthia διαθέτει εκτός από το water park και πάρκο με άμμο, φουσκωτά παιχνίδια και τραμπολίνο όπου μπορούν να διασκεδάσουν, πάντα με ασφάλεια, τα παιδιά.

Μετά την επιστροφή στο δωμάτιο και ένα ποτήρι κρασί στο άνετο καθιστικό του με τον μοντέρνο κυματοειδή φωτισμό και τους καθρέπτες, ήταν η κατάλληλη στιγμή για να δοκιμάσουμε την εμπειρία του σπα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο με καμπίνες στο υπόγειο του ξενοδοχείου, δίπλα ακριβώς από το γυμναστήριο, όπου μπορεί κανείς να κάνει την προπόνηση του και να παραμείνει σε φόρμα, ακόμα και στις διακοπές.

To anti stress μασάζ σε αυχένα και πλάτη ήταν μονόδρομος για εμάς που δουλεύουμε πολλές ώρες σκυμμένοι πάνω από έναν υπολογιστή. Έτσι κι έγινε. Αφεθήκαμε στα χέρια των ειδικών σε μία ιεροτελεστία χαλάρωσης και ευεξίας υπό τους ήχους χαλαρωτικής μουσικής, που θα μας ανανέωνε (τουλάχιστον μέχρι την επόμενη φορά).

Το απόγευμα, φορέσαμε για μία ακόμα φορά τα καλά μας και κάναμε wine tasting σε ένα ειδυλλιακό σκηνικό, δίπλα στην infinity πισίνα με τα σμαραγδένια νερά. Στην επιφάνεια της αντανακλώνταν ο ουρανός στην πιο ωραία του στιγμή, την golden hour, με τα σύννεφα να παίρνουν ασύλληπτης ομορφιάς πορτοκαλί χρωματισμούς και σχήματα. Το δείπνο σερβιρίστηκε και η παρέα μας είχε πια «δέσει» την ώρα που τα πιο λαχταριστά πιάτα με θαλασσινό άρωμα πηγαινοέρχονταν στα τραπέζια.

Την τρίτη μέρα ο καιρός ήταν επιτέλους καλοκαιρινός! Αυτό σήμαινε μόνο ένα πράγμα. Βάλαμε το μαγιό μας και χαλαρώσαμε στην ξαπλώστρα με ένα δροσιστικό κοκτέιλ στο χέρι (πόσο καιρό περιμέναμε αυτή την στιγμή!), ενώ όταν πια ο ήλιος έκαιγε γλυκά το δέρμα βουτήξαμε στην πισίνα ή την θάλασσα. Προηγουμένως, οι πιο πρωινοί τύποι από εμάς είχαν ήδη πιει τον καφέ τους στο μπαλκόνι θαυμάζοντας την ανατολή και είχαν κατέβει στην παραλία για την πιο ήρεμη βόλτα στην ακρογιαλιά.

Το Isla Brown Corinthia φέρνει την απόδραση των ονείρων μας σε απόσταση που ποτέ δεν φανταζόμασταν ότι θα μπορούσαμε να την βρούμε, μόλις 50΄ από την Αθήνα. Η διαμονή μάς χάρισε μοναδικές αναμνήσεις που θα θυμόμαστε για καιρό.

Αν θέλετε να ζήσετε και εσείς αυτή την εμπειρία υπάρχει αυτή την περίοδο η κάτωθι προσφορά:

Κάθε 3η διανυκτέρευση δώρο για πραγματοποίηση κρατήσεων μέχρι και 31/05 για διαμονές έως και τον Ιούνιο.

Kλικ για κρατήσεις εδώ

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα