Η United Colors of Benetton στηρίζει τον αγώνα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών

Νέα Υόρκη, 24 Νοεμβρίου 2014. Μια ομάδα ανδρών «λιθοβολούν» μια γυναίκα με πέταλα λουλουδιών. Με το δυνατό αυτό συμβολισμό, υποστηρίζεται η νέα καμπάνια της δράσης των Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση της ισότητας των φύλλων και τη χειραφέτηση των γυναικών. Η United Colors of Benetton στηρίζει ενεργά από τις 25 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου, τη δράση των Ηνωμένων Εθνών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών.

Ανατρέποντας την κλισέ φράση «do not hit even with flowers», η United Colors of Benetton και ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, με ρομαντικό πάθος και ποιητική διάθεση, κάνουν έκκληση για το τέλος όλων των διακρίσεων και των επιθέσεων. Σκοπός της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει στον κόσμο πως οι γυναίκες δεν πρέπει τους επιλογές και όχι με το τι θέλουν για αυτές οι σύντροφοι, οι σύζυγοι, η θρησκεία ή ο κοινωνικός περίγυρος.

Στόχος της καμπάνιας της United Colors of Benetton, (τη σύλληψη και τη δημιουργία της οποίας υπογράφει η ομάδα της Fabrica) είναι να συνηγορήσει για την διεθνή ευαισθητοποίηση της ανάγκης για συγκεκριμένες δράσεις υποστήριξης των γυναικών και προγραμμάτων πρόληψης, ξεκινώντας με προσπάθειες όπως η προώθηση της εκπαίδευσης σε άνδρες και γυναίκες, για την ανάπτυξη μίας κουλτούρας που βασίζεται στο σεβασμό, την εκτίμηση, τη διαφορετικότητα και τις ίσες ευκαιρίες προς όλους.

Η επικοινωνία της εκστρατείας της United Colors of Benetton κινείται σε ένα αντισυμβατικό μονοπάτι, και μέσα από συμβολισμούς σκοπεύει στην αποδόμηση των στερεοτύπων και των προκαταλήψεων, ζητώντας το τέλος της βίας, επιβεβαιώνοντας ότι οι άνδρες και οι γυναίκες θα πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες στην κοινωνία και στην ζωή. Επίσης επιδιώκει να τονίσει πόσο σημαντικό και αναγκαίο είναι οι

άνδρες και οι γυναίκες να σκέφτονται και να δρουν από κοινού, καθώς, σύμφωνα με τα λόγια του βραβευμένου με Νόμπελ Ειρήνης, συγγραφέα Ellie Wiesel: «Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence helps the tormentor, never the tortured».

H Phumzile Mlambo-Ngcuka, εκτελεστική διευθύντρια των Ηνωμένων Εθνών στην προστασία των γυναικών, δήλωσε: «Ξέρουμε πως η “πανδημία” βίας που πλήττει μία στις τρεις γυναίκες οποιασδήποτε ηλικίας, μπορεί να σταματήσει. Αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας. Χρειαζόμαστε συναγωνιστές που θα βοηθήσουν στην διάδοση της ευαισθητοποίησης και στην προώθηση μίας κουλτούρας μηδενικής ανοχής απέναντι στην καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων»

Ο Erik Ravelo, επικεφαλής επικοινωνίας της Fabrica (το κέντρο επικοινωνίας και έρευνας του ομίλου Benetton) και δημιουργικός διευθυντής της συγκεκριμένης εκστρατείας, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Πάντα εστιάζαμε σε πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης και είμαστε χαρούμενοι να προσφέρουμε την δημιουργικότητα μας ως μέρος των προσπαθειών για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το ζήτημα της βίας κατά των γυναικών. Επιλέγουμε ένα λουλούδι αντί για μια πέτρα. Με αυτήν τη συμβολική κίνηση, λέμε όχι στην παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που δημιουργεί “πληγές”, φυσικές και συναισθηματικές που αντικατοπτρίζονται σε όλα τα κοινωνικά στρώματα.»

Η ομάδα της Fabrica δημιούργησε ένα art installation, με τίτλο Facing, μια σειρά από μεταλλικές πλάκες που απεικονίζουν πρόσωπα γυναικών που έχουν κακοποιηθεί και παραμορφωθεί μετά από επίθεση με οξύ. Η καλλιτεχνική ομάδα χρησιμοποιεί το ίδιο υλικό της επίθεσης, αλλά για να δημιουργήσει ομορφιά και όχι για να την πάρει, όπως έγινε στις περιπτώσεις των επιθέσεων. Τα έργα αυτά θα τεθούν σε δημοπρασία μέσα στο 2015, τα έσοδα της οποίας θα ενισχύσουν το έργο των Ηνωμένων Εθνών σε θέματα γυναικών.

Η 25η Νοεμβρίου σηματοδοτεί την επίσημη αρχή των «Orange Days», μιας πρωτοβουλίας των Ηνωμένων Εθνών, με εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο, διάρκειας 16 ημερών με λήξη στις 10 Δεκεμβρίου, προς τιμήν των αγώνων για την υπεράσπιση των γυναικείων δικαιωμάτων. Η καμπάνια

έχει στόχο επίσης να μας κάνει να αναλογιστούμε γιατί οι γυναίκες γίνονται τόσο συχνά θύματα βίας, αντί να χαίρουν τον σεβασμό όλων.

Αυτή την ημέρα, το ίδρυμα κοινωνικών δράσεων και προσφοράς του ομίλου της Benetton, UNHATE σε συνεργασία με το UNDPI (United Nations Department of Public Information), θα «ανοίξει» την ψηφιακή πλατφόρμα unhatenews.com, προσκαλώντας νέους, ηλικίας 18 έως 30 ετών, από όλο τον κόσμο, να «ανεβάσουν» άρθρα που έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι, και που θίγουν σύγχρονα προβλήματα που θεωρούνται διεθνούς σημασίας, όπως η παγκόσμια ανάπτυξη, το περιβάλλον, η καταπολέμηση της τρομοκρατίας, η τήρηση της δημοκρατίας και η προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων με έμφαση σε εκείνα των γυναικών. Από τα 100 πιο δημοφιλή, θα επιλεγούν 10, τα οποία με την συνεργασία του ιδρύματος UNHATE και του UNDPI θα μετατραπούν σε υποστηρικτικά projects και θα υλοποιηθούν μέσα στο 2015.

Η νέα κοινωνική καμπάνια από την United Colors of Benetton επίσης παρουσιάζει το τελευταίο βήμα της συνεργασίας με τα Ηνωμένα Έθνη και διάφορες ενέργειες των τελευταίων 20 χρόνων, που ξεκινούν με την εικόνα-σύμβολο με το ξύλινο κουτάλι σε λευκό φόντο, που δημιουργήθηκε για την πρώτη Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής για την Διατροφή (Food and Agriculture Organization of the United Nations), στην Ρώμη, το Νοέμβριο του 1996. Αυτή η συνεργασία αντικατοπτρίζει την αναγνώριση για την αξία και την ποιότητα των δράσεων της United Colors of Benetton, που για πάνω από 10 χρόνια έχει ασχοληθεί με κοινωνικά θέματα παγκοσμίου ενδιαφέροντος και έχει αποδείξει την προθυμία της να συμμετέχει ενεργά σε παγκόσμια κοινωνικά projects, στηρίζοντας διεθνής φορείς.

Η δημιουργία του ιδρύματος UNHATE, το 2011, έγινε με στόχο την προώθηση μιας οπτικής ενάντια στην βία, ιδιαίτερα μεταξύ των νέων γενιών. Η United Colors of Benetton μέσα από τις καμπάνιες της, έχει καλέσει εκατομμύρια ανθρώπους από όλο τον κόσμο να δράσουν μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε ακόμα:

Η Ελένη Μενεγάκη φόρεσε ακόμα ένα οικονομικό φόρεμα που μας ενθουσίασε

Shopping guide: Δέκα jeans που θέλουμε να αποκτήσουμε τώρα

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα