Η πρώτη διαφήμιση για προϊόντα αποτρίχωσης που δείχνει πραγματικές τρίχες στο πρόσωπο των γυναικών

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και αυτόν τον Νοέμβριο, το παγκόσμιο κίνημα Movember (συνδυασμός των δυο λέξεων μουστάκι και Νοέμβριος) καλεί τους άντρες όλου του πλανήτη να αφήσουν όλο τον μήνα μουστάκι, προτρέποντας τους με αυτόν τον τρόπο να συμβάλλουν στην ενημέρωση για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη κάνοντας τις απαραίτητες εξετάσεις για την υγεία τους.

Με αφορμή το φετινό Movember, η εταιρεία Billie (με προϊόντα αποτρίχωσης) θέλει να καταρρίψει την πεποίθηση ότι οι γυναίκες δεν θα έπρεπε να έχουν τρίχες στο πρόσωπό τους παροτρύνοντας όλες τις γυναίκες μέσα από τη νέα της διαφημιστική καμπάνια να αφήσουν μουστάκι, ελπίζοντας με αυτή της τη κίνηση θα είναι η πρώτη εταιρεία -με προϊόντα για γυναίκες- που θα συμβάλει οικονομικά στο κίνημα, November.

Μάλιστα η ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία μέσα από την ιστοσελίδα της για το Movember, γράφει:

«Έκτακτα νέα: Οι γυναίκες έχουν μουστάκι. Έχουμε μάθε να το κρύβουμε, ξυρίζοντας το αποτριχώνοντας το με κερί και χρησιμοποιώντας ξανθιστική κρέμα. Αυτό όμως δεν τα κάνει λιγότερο πραγματικά από ό,τι είναι. Είτε είναι χνουδωτό, σκουρόχρωμο ή είτε φαίνεται ελάχιστα, είναι ακόμα εκεί. Σε αυτό το Movember, αφήνουμε να «μακρύνει»το (παλιό)  μυστικό μας που βρίσκεται πάνω από το χείλος μας. Είμαστε μια εταιρεία που απευθύνεται καθαρά στις γυναίκες. Θέλουμε όμως τόσο πολύ να βοηθήσουμε τους άντρες που βρίσκονται στις ζωές μας. Θα προσφέρουμε το 100% των εσόδων που θα έχει μαζέψει η ομάδα μας μέχρι τα 50 χιλιάδες δολάρια».

Δείτε το βίντεο από τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας:

https://www.instagram.com/p/B4M7NLqgr7a/?utm_source=ig_web_copy_link

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα