Search
Close this search box.
Η Vespa φέρνει το empty space στους δρόμους της Ρώμης: Το lifestyle project της μάρκας ντύνει το Rinascente Rome via del Tritone

Η Vespa γιορτάζει τη χαρά της να ζει στην πόλη που την έκανε για πρώτη φορά είδωλο, ντύνοντας το Rinascente Rome via del Tritone με το καινοτόμο και διαχρονικό στυλ της. Μια πλήρης κατάληψη από το διεθνές είδωλο του ιταλικού στυλ, που έφερε για πρώτη φορά στους δρόμους της ιταλικής πρωτεύουσας το project empty space, τον lifestyle κόσμο της Vespa.

Από 15 Οκτωβρίου έως 4 Νοεμβρίου, η πρόσοψη του Rinascente στη via del Tritone, οι βιτρίνες, το εσωτερικό αίθριο, οι κυλιόμενες σκάλες και οι είσοδοι φιλοξενούν το σύμπαν της Vespa με τα εμβληματικά δίτροχα μοντέλα της μάρκας μαζί με τα lifestyle ρούχα της από τις συλλογές που σηματοδοτούν το ντεμπούτο της στον κόσμο της μόδας.

Οι επτά βιτρίνες, που φιλοτεχνήθηκαν σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Alaska Alaska με έδρα το Λονδίνο, ενσαρκώνουν το επαναστατικό πνεύμα της μάρκας που καταφέρνει, στα 80 χρόνια ιστορίας της, να ανανεώνεται και να φέρνει επανάσταση στον τρόπο μετακίνησης και σκέψης από γενιά σε γενιά. Οι επτά εγκαταστάσεις εξερευνούν το διαχρονικό όραμα και τις αξίες της μάρκας, μαρτυρώντας το γεγονός ότι η μάρκα Vespa ανήκει περισσότερο στον κόσμο του lifestyle παρά μόνο στον κόσμο της κινητικότητας.

Στους χώρους του δεύτερου ορόφου του Rinascente Rome via del Tritone, που είναι αφιερωμένοι στις genderless fashion συλλογές, η Vespa δημιούργησε το πρώτο pop-up αφιερωμένο στη χειμερινή capsule συλλογή της, που παρουσιάστηκε εκεί σε παγκόσμια πρεμιέρα, ενώ από τις 24 Οκτωβρίου είναι διαθέσιμη online στη διεύθυνση theemptyspace.vespa.com.

Η capsule χειμερινή συλλογή αποτελεί το δεύτερο κεφάλαιο του εγχειρήματος της μάρκας στον κόσμο της μόδας, σε συνέχεια της πορείας της Vespa για την εξερεύνηση νέων ιδεών, μέσα από διαφορετικές εφαρμογές, όλες υπό το πρίσμα της καινοτομίας.

Η χειμερινή capsule συλλογή της Vespa αποτίει φόρο τιμής στο θέμα του ταξιδιού και της αλλαγής, ενσαρκώνοντας το κομψό και ατίθασο πνεύμα ελευθερίας της μάρκας. Η συλλογή αντλεί έμπνευση από ένα ιριδίζον παιχνίδι αποχρώσεων που κυμαίνονται από γκρι του πάγου και του μαργαριταριού έως οπτικό λευκό, μιμούμενη την έμπνευσή της: το χιονισμένο χειμωνιάτικο τοπίο.

Στο υπόγειο του Rinascente Rome via del Tritone φιλοξενείται μια έκθεση που γιορτάζει τη σχέση της ιστορίας της Vespa με τον διεθνή κινηματογράφο και, πάνω απ’ όλα, με τους ηθοποιούς που σημάδεψαν τη συλλογική φαντασία διασχίζοντας τους δρόμους όλου του κόσμου στη σέλα αυτού του απαράμιλλου συμβόλου του Made in Italy. Ένα οπτικό ταξίδι, που διοργανώνεται από το Ίδρυμα Piaggio σε συνεργασία με την PromoCinema, που θα συνοδεύσει τη δέκατη ένατη έκδοση της Festa del Cinema di Roma μέσα από τις αφίσες αξέχαστων ταινιών από το 1946 έως σήμερα.

Vespa

Ήταν το 1946 όταν η Vespa εμφανίστηκε στους δρόμους μιας Ευρώπης κατεστραμμένης από τις πρόσφατες πολεμικές συγκρούσεις, που έσφυζε ωστόσο από ζύμωση, αναγέννηση και δημιουργικότητα. Μετά από εβδομήντα οκτώ χρόνια ιστορίας και πάνω από δεκαεννέα εκατομμύρια οχήματα σε όλους τους δρόμους όλων των ηπείρων, η Vespa αποτελεί παγκόσμιο σημείο αναφοράς στο στυλ, την κομψότητα και την τεχνολογία. Μια μάρκα γνωστή και αγαπητή σε όλο τον κόσμο που, με σχεδόν δύο εκατομμύρια οχήματα που παρήχθησαν την τελευταία δεκαετία, βιώνει μια από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους στην ιστορία της. www.vespa.com

Ο Όμιλος Piaggio, έχει εισαχθεί στο Ιταλικό Χρηματιστήριο από το 2006 (PIA.MI) και έχει τρεις βασικούς τομείς δραστηριότητας : δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα (σκούτερ και μοτοσυκλέτες), ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και το τμήμα ρομποτικής PFF (Piaggio Fast Forward)   στη Βοστώνη. Το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου περιλαμβάνει μερικές από τις πιο γνωστές και εμβληματικές μάρκες ελαφριάς κινητικότητας, όπως Piaggio, Vespa, Moto Guzzi, Aprilia, Ape και Piaggio Commercial. Με περισσότερους από 6.600 υπαλλήλους, ο Όμιλος Piaggio διαθέτει τα προϊόντα του σε περισσότερες από 100 χώρες και διαθέτει έξι εργοστάσια παραγωγής, στην Ιταλία, την Ινδία, την Κίνα, το Βιετνάμ και την Αμερική. Ο Όμιλος διαθέτει επίσης τέσσερα κέντρα R&D με περίπου 1.000 υπαλλήλους

Piaggio Group www.piaggiogroup.com

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα