Ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί με τις μεγάλης διάρκειας συναντήσεις εργασίας, στις οποίες χάνεστε από την πλήξη και την εξάντληση. Αλλά παρόλο που μπορεί να φαίνεται σαν μέρος της δουλειάς, υπάρχουν απλές ενέργειες που σας κάνουν να ξεχωρίζετε σε ένα meeting.
Είτε πρόκειται για τη βελτίωση της στάσης του σώματός σας, είτε για πιο προσεκτική ακρόαση, μικρές και απλές ενέργειες μπορούν να ανοίξουν πόρτες, αφήνοντάς σας με πιθανές νέες ευκαιρίες και καλύτερη θέση στον χώρο εργασίας.

Ακολουθούν 8 απλές ενέργειες που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε σε ένα επαγγελματικό meeting
Να ακούτε περισσότερο απ’ ό,τι μιλάτε
Το να αφήσετε τον εαυτό σας να μιλήσει χωρίς σειρά κατά τη διάρκεια μιας έντονης εργασιακής συνάντησης δεν είναι πάντα η καλύτερη πορεία δράσης, παρά το πόσο εύκολο μπορεί να φαίνεται. Ανάλογα με το πλαίσιο της σύσκεψης, μπορεί να υπάρξουν διακοπές ή αιχμηρά σχόλια, αλλά αντί να αντιδράσετε και να προσθέσετε στη συζήτηση, είναι προτιμότερο να ακούσετε.
Αυτό όχι μόνο θα σας κάνει να φαίνεστε υψηλού κύρους, αλλά δείχνει και υψηλό επίπεδο ωριμότητας, το οποίο μπορεί να βελτιώσει την καριέρα σας.
Να έχετε άμεση οπτική επαφή και να χαμογελάτε
Κατά τη διάρκεια μιας βαρετής εργασιακής συνάντησης, μπορεί να έχετε την τάση να αδρανοποιείστε και να χάνετε τη συγκέντρωσή σας. Νιώθοντας πλήξη και απογοήτευση, πολλοί άνθρωποι εμφανίζουν ένα κενό πρόσωπο καθ’ όλη τη διάρκεια και μπορεί να αποσπάται η προσοχή τους από κάτι άλλο. Ωστόσο, αν ο στόχος σας είναι να δείχνετε πιο υψηλά ιστάμενοι, προσπαθείτε να έχετε μόνιμη οπτική επαφή και να χαμογελάτε περισσότερο.

Να μιλάτε αργά και καθαρά
Όταν συμμετέχετε σε μια συνάντηση στη δουλειά, υπάρχουν πολλές σημαντικές πληροφορίες που μπορούν εύκολα να χαθούν στη μετάφραση. Εξάλλου, το να πρέπει να καλύψετε μεγάλο αριθμό θεμάτων μπορεί να κάνει ακόμη και τους πιο δυνατούς ανθρώπους να αισθάνονται κουρασμένοι και καταβεβλημένοι. Αλλά το να μην βιάζεστε να μιλήσετε και να αφήνετε τους συναδέλφους σας να επεξεργαστούν αυτά που λέτε, είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Η αργή και σαφής ομιλία είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε εντύπωση.
Να απευθύνεστε στους ανθρώπους με το όνομά τους
Αν δεν έχετε πολύ χρόνο ή απλά δεν ξέρετε καλά τα ονόματα, είναι εύκολο να ξεχάσετε τους πολύ βασικούς καλούς τρόπους, όπως το να θυμάστε το όνομα κάποιου και να τον προσφωνείτε με αυτό. Αισθανόμενοι βιαστικοί, οι άνθρωποι μπορεί να κάνουν αόριστες χειρονομίες προς κάποιον ή να πουν απλώς ένα γεια, χωρίς καν να κοιτάξουν προς την κατεύθυνσή του. Αν και μπορεί να είναι εντελώς αθώο, το να είναι κανείς απορριπτικός και ψυχρός μπορεί να κάνει τους συναδέλφους να αισθάνονται ασήμαντοι.
Ο καλύτερος τρόπος για να θυμάστε το όνομα κάποιου, είναι να το επαναλαμβάνετε μέχρι να μείνει στο μυαλό σας. Στη συνέχεια, μόλις απομνημονεύσετε αυτά τα ονόματα, φροντίστε να απευθύνεστε στο άτομο με αυτόν τον τρόπο.

Να συμβάλλετε ενεργά χωρίς υπερβολές
Στα meetings, οι άνθρωποι αναμένεται να δίνουν τις αναφορές και τις ενημερώσεις τους και να υπάρχει καταιγισμός ιδεών. Είναι ενδεικτικό ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, καθώς η συνεργασία είναι σημαντική για τη συνολική δυναμική του χώρου εργασίας.
Η συνεργασία βοηθά στη δημιουργία ιδεών και βελτιώνει τις έννοιες. Δεδομένου ότι η καλή ομαδική εργασία αντανακλά θετικά στα χαρακτηριστικά του άλλου, οι άνθρωποι τείνουν να κάνουν πίσω για να φανούν πιο υψηλού επιπέδου.
Να διαφωνείτε με σεβασμό
Όταν βρίσκεστε σε μια συνάντηση εργασίας, δεν θα συμφωνείτε πάντα με αυτά που έχουν να πουν οι άλλοι. Στην πραγματικότητα, μπορεί να διαφωνείτε εντελώς και να νιώθετε απογοητευμένοι από τις ιδέες τους. Αλλά το να διατηρήσετε το σεβασμό σας, παρά τις διαφορές σας, είναι το κλειδί για να δείχνετε υψηλό κύρος και να παραμείνει ο εργασιακός χώρος πολιτισμένος. Διαφορετικά, κινδυνεύετε να ανατρέψετε τον χώρο εργασίας και την καριέρα σας.
Να διατηρείτε καλή στάση του σώματος
Οι άνθρωποι τείνουν να υποτιμούν πόσο σημαντική είναι η στάση του σώματος στην καθημερινή τους ζωή. Η κακή στάση του σώματος μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην πλάτη, να μειώσει την ευελιξία και να οδηγήσει ακόμη και σε πονοκεφάλους. Αλλά σύμφωνα με μια μελέτη από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο, η κακή στάση του σώματος κάνει τους ανθρώπους να έχουν λιγότερη αυτοπεποίθηση.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων εργασίας, φροντίστε να κάθεστε ίσια και να προσέχετε τη στάση του σώματός σας. Αν και μπορεί να φαίνεται ασήμαντο για την καριέρα σας, η καλή στάση του σώματος μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε πιο υψηλά ιστάμενοι από το 90% των ατόμων στο δωμάτιο! Όχι μόνο αυτό, αλλά σας δίνει αυτοπεποίθηση, η οποία επηρεάζει θετικά τον τρόπο που σας βλέπουν οι συνάδελφοί σας.

Να αναγνωρίζετε τη σκληρή δουλειά των άλλων
Σε κανέναν δεν αρέσει ένας θορυβώδης συνάδελφος, καθώς τα βροντερά γέλια και οι υψηλοί τόνοι αποσπούν την προσοχή και είναι ασεβείς. Αλλά το ίδιο ισχύει και για αυτούς που καυχιούνται συνεχώς.
Αντί να καυχιέστε για τα δικά σας επιτεύγματα κατά τη διάρκεια των εργασιακών συναντήσεων, αναγνωρίστε τη σκληρή δουλειά των άλλων. Επιβραβεύστε τους για τα επιτεύγματα και τις συνεισφορές τους όποτε είναι δυνατόν. Αυτό σας κρατάει ταπεινούς και σας κάνει να φαίνεστε υψηλά ιστάμενοι στους ανθρώπους γύρω σας.