#Yoga Class: Yoga Tips για γρήγορο και ήρεμο ύπνο σε 3 μόνο βήματα!

Οι καθημερινοί ρυθμοί και η αγωνία των υποχρεώσεων μπορεί καμιά φορά να μας στερήσει τον ύπνο μας. Λόγω του στρες, λοιπόν, δεν προλαβαίνουμε να συνδεθούμε με το σώμα μας και να του δώσουμε ό,τι χρειάζεται ώστε να αποβάλλει το τοξικό άγχος με αποτέλεσμα να στερούμαστε τον ύπνο μας γιατί δεν έχουμε προλάβει να αποφορτιστούμε από την ημέρα.

Αφιερώστε, λοιπόν, 10 με 20 λεπτά πριν κοιμηθείτε για να φροντίσετε λίγο τον εαυτό σας και να αποφορτιστεί με τις παρακάτω εύκολες ασκήσεις γιόγκα:

  • Κάντε κάποιες κινήσεις, όπως κύκλοι του αυχένα, των ώμων, των καρπών και του στήθους, καθώς και κάποιες ήπιες διατάσεις των ισχύων και του κορμού ώστε να χαλαρώσετε το σώμα σας. Αν έχετε περισσότερο χρόνο και ενέργεια μπορείτε να κάνετε και κάποιες παραπάνω ασκήσεις. Ενδεικτικά δείτε παρακάτω κάποιες πόζες τις γιόγκα όπου μπορείτε να δοκιμάσετε πριν τον ύπνο σας.

  • Αναπνεύστε! Λόγω της αυξημένης έντασης και αγωνίας μέσα στην ημέρα μας, η αναπνοή μας κόβεται. Δοκιμάστε πριν κοιμηθείτε καθώς είστε ξαπλωμένοι να φέρετε τα χέρια σας στην κοιλιά σας και να αναπνέετε από εκεί. Η εισπνοή σας θα σπρώχνει τα χέρια σας προς το ταβάνι, που σημαίνει ότι η κοιλιά σας θα φουσκώνει με την εισπνοή, και στην εκπνοή θα αφήνετε τον νόμο της βαρύτητας να κάνει τη δουλειά του, τα χέρια σας θα βαραίνουν και η κοιλιά σας θα πηγαίνει προς την σπονδυλική σας στήλη, Η άσκηση δουλεύει αρκετά αποτελεσματικά αν γίνεται με επανάληψη και συστηματικότητα, γι’ αυτό κάντε 3 κύκλους των 10 αναπνοών κάθε βράδυ. Να θυμάστε, η αναπνοή σας να είναι γεμάτη και βαθιά χωρίς να ζορίζεστε όμως.
    • Εφόσον έχετε δουλέψει ελαφρώς με το σώμα σας για να ανακουφιστεί και έχετε χαλαρώσει με την αναπνοή ώστε να αποφορτιστείτε από το στρες, είστε σχεδόν έτοιμοι για ύπνο! Το τελευταίο βήμα είναι να μπορέσουμε να τιθασεύσουμε και το μυαλό μας. Δοκιμάστε, λοιπόν, κάτι πολύ πολύ σημαντικό. Να αναποδογυρίσετε τις σκέψεις σας ώστε να μην σκέφτεστε την αυριανή μέρα. Αυτό θα το πετύχετε με το να δημιουργήσετε την δική σας «μάντρα». Τη δική σας πρόταση, φράση ή λέξη που μπορείτε να επαναλαμβάνετε λίγο πριν κοιμηθείτε και η οποία πρέπει να έχει ένα θετικό μήνυμα και μια υψηλή δόνηση. Αυτό σας απομακρύνει από τις υπόλοιπες σκέψεις και σας δίνει μια όμορφη και ανάλαφρη ενέργεια για να μπορέσετε να κοιμηθείτε. Αν ακόμα και τότε υπάρχει δυσκολία, δοκιμάστε να φέρετε την επίγνωσή σας στο σώμα σας και αρχίστε νοερά να αισθάνεστε ένα- ένα μέρος του σώματός σας χαλαρό. Αυτό θα κάνει το μυαλό σας να ασχολείται με το παρόν, να το ξεκολλήσει από το άγχος και πραγματικά να χαλαρώσει εφόσον θα έχετε χαλαρώσει ολοκληρωτικά και το σώμα σας. Αν και αυτό δεν σας ικανοποιήσει, ανατρέξτε στο ίντερνετ και βάλτε να ακούσετε YOGA NIDRA. Είναι η γιόγκα του ύπνου και αυτή θα σας κάνει σίγουρα να αποκοιμηθείτε!

    Καλή επιτυχία!

    Ακολουθήστε τη Νικολίνα Σαμαρά:

    https://www.instagram.com/theluckytriberetreats/

    και https://www.facebook.com/theluckytriberetreats