#Yoga Class: Τι να κάνετε για να απαλλαγείτε από τους πόνους στη μέση

Λόγω της καθημερινότητάς μας, ενισχύουμε την κακή στάση του σώματός μας, με αποτέλεσμα οι πόνοι στη μέση να μας απασχολούν και να μας κρατάνε μακριά από πράγματα που αγαπάμε.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ποιος ασκήσεις γιόγκα μπορείτε να κάνετε για την άμεση ανακούφιση από τον πόνο, καθώς και για να απαλλαγείτε εντελώς από ενοχλήσεις.

1.Είναι πολύ σημαντικό να ενδυναμώνουμε τους μύες των τετρακέφαλων, των γλουτών και των κοιλιακών μας για να υποστηρίζουν το σώμα μας και την κίνηση και να μην πέφτει το βάρος στη μέση.

Δοκιμάστε να κάνετε ασκήσεις όπως:

Η στάση του «πρώτου πολεμιστή» ενδυναμώνει τους τετρακέφαλους. Δοκιμάστε να μένετε 5 αναπνοές σε κάθε πλευρά.

Η στάση της σανίδας τονώνει τους κοιλιακούς.

Η στάση του «δεύτερου πολεμιστή» ενδυναμώνει τους τετρακέφαλους και τους προσαγωγούς.

Η στάση της «θεάς» τονώνει τους γλουτούς και τους προσαγωγούς.

Η στάση της «βάρκας» είναι μια πολύ δυνατή πόζα για τους κοιλιακούς. Εναλλακτικά, μπορείτε να κρατάτε τα πόδια σας λυγισμένα.

Το επόμενο βήμα είναι να κάνουμε διάταση των μυών κυρίως των οπίσθιων μηριαίων μας, των γλουτών και των ραχιαίων. Πόζες σαν αυτές βοηθάνε:

Η πρόσθια δίπλωση τεντώνει τους οπίσθιους μηριαίους και μακραίνει την σπονδυλική στήλη.

Ο «κάτω σκύλος» είναι η πιο ιδανική πόζα για να ανακουφίσει τη μέση σας. Δοκιμάστε να λυγίσετε τα γόνατά σας για να δώσετε χώρο στη μέση σας.

Η πόζα της «νέας σελήνης» ανοίγει τα ισχία και ανακουφίζει τη μέση, διατείνοντας τους καμπτήρες της λεκάνης και τον λαγωνοψωίτη.

Οι περιστροφές είναι αρκετά ανακουφιστικές και βοηθάνε στο να μακραίνει η σπονδυλική μας στήλη και να δίνουμε χώρο στη μέση μας.

Η πόζα αυτή διατείνει τους γλουτούς, τους οπίσθιους μηριαίους και προσαγωγούς, καθώς και τους ραχιαίους.

Το τελευταίο βήμα είναι να κάνουμε αναζωογονητικές ασκήσεις για να χαλαρώσουμε το σώμα μας και τη μέση μας. Σε οξύ πόνο ξεκινήστε πρώτα με αυτές τις πόζες:

Η πόζα αυτή ανακουφίζει πολύ τη μέση και είναι εξαιρετικά ευχάριστη.

Αυτή η πόζα μαλακώνει τη μέση μας και ανοίγει με ήπιο τρόπο τους προσαγωγούς και τα ισχία.

Η πόζα αυτή είναι από τις  πιο σημαντικές και ανακουφιστικές ειδικά σε κατάσταση οξύ πόνου.

Με αυτή την πόζα ανοίγουμε τον κορμό μας και εκτείνουμε τους καμπτήρες, ανακουφίζοντας τη μέση καθώς κάνουμε την αντίθετη κίνηση από αυτή που συνηθίζουμε να κάνουμε καθημερινά.

Οι περιστροφές είναι απαραίτητες, εξαιρετικά ανακουφιστικές και αναζωογονητικές.

Ακολουθήστε τη Νικολίνα Σαμαρά:

https://www.instagram.com/theluckytriberetreats/

και https://www.facebook.com/theluckytriberetreats

Αυτή η πόζα μαλακώνει τη μέση μας και ανοίγει με ήπιο τρόπο τους προσαγωγούς και τα ισχία.