#Yoga Class: 5 ασκήσεις για να ξεκινήσετε δυναμικά τη μέρα σας

Το πρωί είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να κάνει κανείς γυμναστική, και όχι τυχαία. Η πρωινή πρακτική έχει πολλά οφέλη. Μας δίνει ενέργεια για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας και κουράγιο για να τη διαχειριστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Τονώνει το σώμα ώστε να παραμείνει δραστήριο και κάνει το πνεύμα μας διαυγές για μια παραγωγική μέρα.

Αυτό που έχει σημασία είναι να κάνουμε πράγματα που μας κρατάνε υγιείς, δεν μας εξαντλούν και φορτίζουν τη μέρα μας θετικά για να είμαστε περισσότερο παραγωγικοί. Να, λοιπόν, 5 ασκήσεις γιόγκα που μπορείτε να κάνετε το πρωί όταν ξυπνάτε για να ξεκινάει η μέρα σας όμορφα.

Θέστε τον στόχο της ημέρας επαναλμβανοντάς τον με θετικές λέξεις και τρόπο.

Πάρτε 10 βαθιές αναπνοές και συγκεντρωθείτε μόνο σε αυτές έστω κι αν περνάνε 50 πράγματα από το κεφάλι σας.

Κάντε 3 φορές τη μεταφορά από τη «στάση του κάτω σκύλου» στη «στάση του επάνω σκύλου» με έμφαση στην αναπνοή σας.

Για τη σωστή στάση του σώματος είναι καλό να εντάξετε, επίσης, στο πρωινό σας ξεκίνημα ασκήσεις που περιστρέφουνε την σπονδυλική στήλη. Οπότε για να ξεκινήσει η μέρα σας, βάλτε μια περιστροφική πόζα -όπως η παρακάτω- και μείνετε σε κάθε πλευρά για 5 αναπνοές.

Πολύ σημαντικό, επίσης, είναι να ανοίγουμε τα ισχία μας για να ξεκινάει η μέρα μας ανάλαφρα. Λόγω της καθιστικής ζωής που κάνουμε οι περισσότεροι, τα ισχία μας συγκεντρώνουν αρκετή ένταση και είναι βοηθητικό να προσθέσουμε στην πρωινή μας πρακτική ασκήσεις που μαλακώνουν τα ισχία μας. Μια τέτοια άσκηση ενδεικτικά είναι η παρακάτω. Μπορείτε να μείνετε σε αυτή την πόζα για 5 αναπνοές σε κάθε πλευρά.

Ακολουθήστε τη Νικολίνα Σαμαρά:

https://www.instagram.com/theluckytriberetreats/

και https://www.facebook.com/theluckytriberetreats