Yoga Class: 5 ασκήσεις για να δυναμώσετε τους τετρακέφαλούς σας

Μέσα από την πρακτική της γιόγκα το σώμα μας δυναμώνει με ένα πολύ όμορφο τρόπο.

Παρακάτω θα δείτε κάποιες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε αν θέλετε να τονώσετε και να γραμμώσετε τα πόδια σας.

Η στάση του «πρώτου πολεμιστή» τονώνει τους μύες του τετρακέφαλου. Μπορείτε να μείνετε στην πόζα για 5 αναπνοές από κάθε πλευρά.

Η στάση του «πολεμιστή 2» ενισχύει και τους προσαγωγούς και τους τετρακέφαλους. Κρατήστε το γόνατό σας λυγισμένο 90 μοίρες.

Άλλη μια πόζα που δυναμώνει τα πόδια μας είναι η στάση του «ανεστραμμένου πολεμιστή». Να θυμάστε να κρατάτε το γόνατό σας πάνω από τον αστράγαλο και να μην αφήνετε το πόδι σας να γέρνει προς τα μέσα.

Η πόζα της «πλαϊνής γωνίας» είναι μια πολύ δυνατή πόζα που βάζει και λίγο παραπάνω βάρος λόγω του κορμού που κάμπτεται και έτσι δουλεύουνε όλοι οι μύες. Τόσο οι τετρακέφαλοι όσο και οι οπίσθιοι μηριαίοι και προσαγωγοί.

Αυτή η πόζα είναι η πιο δυναμική όπου κρατώντας τη λεκάνη σας παράλληλη με το έδαφος και τα γόνατά σας σε ορθή γωνία, θα αισθανθείτε τους μύες σας να ενεργοποιούνται και να τονώνονται.

Ακολουθήστε τη Νικολίνα Σαμαρά:

https://www.instagram.com/theluckytriberetreats/

και https://www.facebook.com/theluckytriberetreats