#Yoga Class: 10 ασκήσεις για το «κλείσιμο» της μέρας που χαλαρώνουν κι αναζωογονούν το σώμα

Στο κλείσιμο της ημέρας είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας που να μας αποσυμπιέζουν από το φόρτο της ημέρας, να  χαλαρώνουν το σώμα μας και να μας κάνουνε να νιώθουμε όμορφα.

Παρακάτω θα δείτε 10 ασκήσεις που βοηθάνε το σώμα μας, ανοίγουν τα ισχία μας και αποφορτίζουν την σπονδυλική μας στήλη.

Σε αυτή την πόζα το σώμα ξεκουράζεται. Είναι πολύ σημαντικό μετά από μια κουραστική μέρα να βάζετε τα πόδια σας ψηλά για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και για αναζωογόνηση. Αντιστρέφει ήπια την ενέργειά μας και αυτό μας δίνει την αίσθηση της ανακούφισης.

Οι περιστροφές της σπονδυλικής στήλης είναι απαραίτητες για την καθημερινή μας ανακούφιση.

Η πόζα του «happy baby» είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τη μέση σας.

Δοκιμάστε να κάνετε αυτή την πόζα για τουλάχιστον 5 αναπνοές και θα δείτε τα ισχία σας να ανοίγουν και να ανακουφίζονται.

Αν ταλαιπωρείστε από πόνους στη μέση,  αυτή είναι μια πόζα που επιβάλλετε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας ακόμα και αν δοκιμάζετε να την κάνετε από το κρεβάτι σας

Η στάση της γέφυρας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να εκτείνετε την σπονδυλική σας στήλη και να ανοίξετε το στέρνο σας και τις ωμοπλάτες σας.

Μια ακόμα περιστροφική πόζα που ελαφραίνει το σώμα και κάνει ένα ήπιο μασάζ στα ζωτικά σας όργανα.

Η πόζα του μισοφέγγαρου μακραίνει τα πλαϊνά με αυτή την ήπια έκταση του κορμού και μας δίνει την αίσθηση της αποσυμπίεσης της σπονδυλικής μας στήλης.

Μια εξαιρετική πόζα όπου ο κορμός μας διατείνεται, μακραίνει και τα ισχία μας ανοίγουν σε λίγες μόνο αναπνοές.

Άλλη μια περιστροφή της σπονδυλικής στήλης με την πόζα των υαλοκαθαριστήρων.  Τεντώνει τους καμπτήρες και το λαγονοψοΐτη, δύο πολύ σημαντικούς μύες που συρρυκνώνονται και δημιουργούνε ένταση στη λεκάνη μας με την καθιστική ζωή.

Ακολουθήστε τη Νικολίνα Σαμαρά

https://www.instagram.com/theluckytriberetreats/

και https://www.facebook.com/theluckytriberetreats