Winter running: 3 έξυπνες πρακτικές που πρέπει να γνωρίζετε

Instagram

Ο χειμώνας μπορεί να φαντάζει κατά κάποιο τρόπο «βίαιος» στα μάτια των αθλητών. Και αυτό συμβαίνει, επειδή το κρύο σε συνδυασμό με αντίξοες περιβαλλοντικές συνθήκες μπορεί να έχουν δυσάρεστα αποτελέσματα. Παρ’ όλ’ αυτά, είναι αναγκαίο για έναν αθλητή να συνεχίσει το τρέξιμο και την σωματική του ενδυνάμωση σε κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών. Όμως, είναι εφικτό, με λίγο σχεδιασμό από πριν, να αποφύγουμε τυχόν ανεπιθύμητα ενδεχόμενα. Αυτές οι 3 πρακτικές θα σας βοηθήσουν σίγουρα αν έχετε σκοπό να τρέχετε το χειμώνα.

1 ) Έξτρα ένδυση

Είναι απαραίτητο να φορέσετε κάτι παραπάνω απ’ ότι αν ήταν φθινόπωρο. Βέβαια, φροντίστε να έχετε μαζί σας ισοθερμικά και ιδιαίτερα, αν επικρατούν ισχυροί άνεμοι ανεπιφύλακτα, ένα αντιανεμικό.

2 ) Αργό ζέσταμα

Όταν ο καιρός είναι κρύος, είναι απαραίτητο να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο για το ζέσταμά σας. Και αυτό, γιατί σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχθεί ότι είναι ασφαλέστερο για τον οργανισμό. Έτσι, αποφεύγετε μία ξαφνική κράμπα ή ένα ανεπιθύμητο λαχάνιασμα, που μπορεί να σας καταστρέψει το τρέξιμο.

3 ) Καλή παρέα

Ο χειμώνας πρόκειται να σας κάνει να αισθανθείτε λιγότερο πρόθυμοι στο να βγείτε εκεί έξω. Έχοντας όμως καλή παρέα, που θα σας παρακινήσει να τρέξετε μαζί, δεν θα έχετε δικαιολογία για να μη το κάνετε.

~ Από τον Κώστα Νέο-Χαλκιά

Διαβάστε ακόμη: 

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram