Τρεις τρόποι για να γυμναστείτε αποτελεσματικά σε λιγότερο από 10 λεπτά

Tumblr.com

Υπάρχουν πολύ λίγοι άνθρωποι που λατρεύουν τη γυμναστική. Αυτό, όμως, που πρέπει να συνειδητοποιήσετε είναι πως η γυμναστική δε χρειάζεται να είναι ένας ατέλειωτος εφιάλτης. Μπορείτε να γυμναστείτε έξυπνα ακολουθώντας ένα από τα παρακάτω μίνι προγράμματα γρήγορης -αλλά σούπερ αποτελεσματικής- γυμναστικής.

Τρέξιμο για 7 λεπτά την ημέρα

Είναι γνωστό πως το τρέξιμο κάνει πολύ καλό στην καρδιά, αλλά σίγουρα σας είναι δύσκολο να πιστέψετε πως 7 λεπτά γυμναστικής μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο σώμα σας. Και όμως γίνεται! Τα 7 λεπτά είναι αρκετά για να αρχίσετε να καίτε λίπος, να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και να αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια. Επιπροσθέτως, έρευνες έχουν δείξει πως κάνοντας 7 λεπτά τζόγκινγκ την ημέρα, έχετε 45% λιγότερη πιθανότητα να εμφανίσετε καρδιακά προβλήματα.

Ποδήλατο για 10 λεπτά την ημέρα

Έρευνες που έγιναν στην Ιαπωνία, έδειξαν πως το τρέξιμο βελετιώνει τη ψυχική υγεία και την ευεξία. Με 10 λεπτά ποδήλατο την ημέρα θα γίνετε πιο ευτυχισμένη και θα αποβάλλετε το στρες. Επίσης το ποδήλατο βελτιώνει τα αντανακλαστικά, τη μνήμη, την οργανωτικότητα και τον καλύτερο σχεδιασμό της ζωής σας.

Λιγότερος χρόνος γυμναστικής με περισσότερη ένταση

Αν θέλετε να δείτε βελτίωση στο σώμα σας χωρίς να αυξήσετε τη γυμναστική σας, τότε μπορείτε να τη…μειώσετε! Όσο παράδοξο και αν ακούγεται αυτό, μειώνοντας τη γυμναστική και αυξάνοντας την ένταση μπορείτε να δείτε καλύτερα αποτελέσματα πάνω σας. Για παράδειγμα στο 7λεπτο τρέξιμο προσθέστε μερικά πηδηματάκια έντασης ή στο 10λεπτο που κάνειτε ποδήλατο, αυξήστε για λίγα λεπτά την ένταση. Τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά.

Διαβάστε ακόμα:

Adriana Lima: Αποκτήστε το σώμα της ακόμα και αν δεν έχετε πολύ χρόνο

Δέκα πράσινα λαχανικά που είναι ακόμα πιο υγιεινά από το μαρούλι

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram