Θέλετε το σώμα της Jennifer Aniston; Αυτό είναι το πρόγραμμα γυμναστικής της όπως μας το δίνει η trainer της

Tumblr.com

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Jennifer Aniston έχει ένα πολύ όμορφο σώμα. Ποιο είναι το μυστικό της; Η celebrity trainer Mandy Ingber  μοιράζεται μαζί μας όλα τα μυστικά για να αποκτήσετε το τέλειο σώμα της Jennifer χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε μία περιουσία.

Η ίδια η Mandy δήλωσε για την Jennifer: «Είναι υπέροχη, είναι φανταστική και πάντα δείχνει τέλεια. Πιστεύω πως η γιόγκα έχει μεταμορφώσει τελείως το σώμα της και της δίνει απίστευτη χάρη. Επιπροσθέτως είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος».

Η Mandy είναι προπονήτρια της Aniston εδώ και μία δεκαετία και πιστεύει πως δε χρειάζεται να είστε πλούσιες για να ακολουθήσετε το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

«Δουλεύω με την Aniston 3 φορές την εβδομάδα, και ξεκινάμε ζέσταμα με cardio. Μετά συνεχίζουμε με γιόγκα. H cardio γυμναστική κρατάει 20-25 λεπτά και είναι spinning ενώ στη συνέχεια ακολουθεί η γιόγκα για 45 λεπτά. Της Jennifer της αρέσουν οι πόζες ισορροπίας, όπως το δέντρο, το μισοφέγγαρο, και ο πολεμιστής III. Της αρέσει επίσης η σανίδα επειδή δουλεύει τους κοιλιακούς, ή οποιαδήποτε παραλλαγή της σανίδας».

Τα βασικά σημεία του training της Mandy

1. Να αποκτήσετε κίνητρο 

Σύμφωνα με την Mandy είναι σημαντικό να αποκτήσετε κίνητρο για να μπορέσετε να έχετε πειθαρχία στη γυμναστική σας.

«Δεν είναι εύκολο να κινητοποιήσετε τον εαυτό σας να γυμναστεί αλλά αυτό που κάνω εγώ με την Jennifer αλλά και με οποιαδήποτε άλλη celebrity, είναι να σχεδιάζουμε τον χρόνο που θα περάσουμε μαζί. Όλες οι celebrities κάνουν μία δέσμευση. Αν βάλετε τη γυμναστική που θέλετε να κάνετε στο ημερολόγιό σας, θα το κάνετε να φαίνεται σαν ραντεβού και δε θα μπορείτε να το αγνοήσετε».

2. Να τρώτε σωστά και να ενυδατώνεστε

«Είναι γνωστό πως η Jennifer είναι πολύ επίμονο άτομο με τη διατροφή της. Συνήθως ακολουθεί μία διατροφή με αρκετή πρωτείνη.». Η διατροφή της περιλαμβάνει άπαχη πρωτείνη και φρέσκα βιολογικά λαχανικά. Η Mandy τονίζει πως οι πρωτείνες είναι πολύ σημαντικές για να έχει κανείς ενέργεια όλη μέρα. Η αγαπημένη της πρωτείνη είναι η Silk Soymilk με την οποία φτιάχνει υπέροχα smoothies, σούπες από κινόα και άλλα. «Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένες τροφές, βάλτε την πρωτείνη στη ζωή σας, και προσθέστε επίσης φρέσκα φρούτα και λαχανικά». Όσον αφορά στο νερό σύμφωνα με την Mandy Ingber πρέπει να πίνετε πάρα πολύ κάθε μέρα.

3. Διαλογισμός

«Η Jennifer και εγώ θα ολοκληρώσουμε πάντα τη γυμναστική μας με 5 λεπτά shavashana, που στην ουσία είναι η στάση του «πεθαμένου»».

Η Jennifer Aniston κάνει, όμως, επισπρόσθετα και άλλο διαλογισμό μόνη της βάζοντας ένα χρονόμετρο. «Βάλτε χρονόμετρο, κλείστε τα μάτια, καθήστε σε μία άνετη αλλά ίσια στάση σε μία καρέκλα με τα δύο πόδια στο πάτωμα και συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Στην αρχή θα σας είναι δύσκολο αλλά προσπαθήστε να παρατηρήσετε τις σκέψεις σας και επαναφέρετε την προσοχή σας πίσω στην αναπνοή».

Ο διαλογισμός είναι σαν ένας μυς που όσο τον γυμνάζετε τόσο πιο παραγωγικός θα γίνεστε απλά κάνοντάς τον 5 λεπτά την ημέρα.

4. Ποικιλία στην άσκηση

Όταν η Aniston δε γυμνάζεται με την Ingber, κάνει μερικά είδη γυμναστικής μόνη της. «Κάνει διάφορα. Κάνει λίγο από αυτό λίγο από το άλλο, έχει ποικιλία στην άσκηση.» Η γυμναστική της μπορεί να περιλαμβάνει οποιαδήποτε άσκηση cardio για 40 λεπτά και 10 λεπτά spinning ή τρέξιμο.

Αν θέλετε και εσείς να γυμναστείτε αλλά δε διαθέτετε πάνω από 20 λεπτά μπορείτε και πάλι να κάνετε ένα σωρό πράγματα. «Απλά κουνάτε το σώμα σας. Κάντε 20 λεπτά γιόγκα: 10 χαιρετισμούς στον ήλιο και 5-6 όρθιες πόζες και 5 λεπτά stretching. Μία από τις αγαπημένες ασκήσεις τις Aniston είναι τα καθίσματα. Κρατήστε μία καρέκλα και για 30 δευτερόλεπτα κάντε περίπου 10 squats. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση για 3-4 φορές».

Διαβάστε ακόμα:

Adriana Lima: Αποκτήστε το σώμα της ακόμα και αν δεν έχετε πολύ χρόνο

Δέκα πολύ «κακές» τροφές που δεν είναι και τόσο κακές τελικά

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram