Τα 5 πιο συχνά λάθη που κάνουμε στο γυμναστήριο

Για ένα fit σώμα δεν αρκεί απλά να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο και να κάνουμε τις ασκήσεις που μας ευχαριστούν. Χρειάζεται πρόγραμμα αλλά και θέληση για να μην απογοητευτούμε και να συνεχίσουμε ακόμα κι όταν η εμφάνισή μας ή τα κιλά μας δεν είναι αυτά που θα θέλαμε. Δείτε ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε στο γυμναστήριο και δεν έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε:

Κάνουμε μόνο ή πολλές ασκήσεις cardio

Όσο κι αν αγαπάτε τις cardio ασκήσεις κι όσο κι αν κάνουν καλό στη σιλουέτα σας, εάν κάνετε μόνο αυτές ή κάνετε πάρα πολλές καθημερινά τότε μπορεί να έχετε απώλεια  μυϊκού ιστού. Σε γενικά πλαίσια 150 λεπτά μέτριων ασκήσεων κάθε εβδομάδα αρκούν.

Δεν κάνετε βάρη

Οι ασκήσεις με βάρη είναι ιδανικές τόσο για τους άντρες όσο και για τις γυναίκες, ειδικά αν θέλετε να διατηρήσετε τον μυϊκό ιστό και να προστατεύσετε τα κόκκαλα σας. Οι ασκήσεις με βάρη αυξάνουν τον μεταβολισμό, οπότε αν θέλετε να χάσετε κιλά είναι ιδανικές.

Δεν ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα

Εάν θέλετε να κάνετε γυμναστική επειδή θέλετε να είστε πιο υγιείς τότε δεν χρειάζεται να έχετε πρόγραμμα. Εάν όμως έχετε ένα συγκεκριμένο στόχο, τότε είναι απαραίτητο. Βρείτε τον κατάλληλο trainer και εμπιστευτείτε τον!

Διαβάστε περισσότερα στο TheActiveClub