Τα 12 καλύτερα σνακ για να χάσετε βάρος χωρίς προσπάθεια

Προσπαθείτε να χάσετε βάρος εδώ και καιρό αλλά δεν τα καταφέρνετε; Ίσως φταίνει οι τροφές που τρώτε ή μάλλον που δεν τρώτε. Δείτε ποια είναι τα καλύτερα σνακ για απώλεια βάρους. Το μόνο που έχετε να κάνετε για να χάστε κιλά είναι απλά.. να τα φάτε!

1. Ποπ κορν

Είτε τα φτιάξετε στην κατσαρόλα είτε στο φούρνο μικροκυμάτων, τα ποπ κορν είναι γεμάτα φυτικές ίνες και έχουν πολύ λίγες θερμίδες. Έχοντας βιταμίνη B12 τα ποπ κορν δίνουν ώθηση στο μεταβολισμό και καίνε λίπος και θερμίδες.

2. Φυστικοβούτυρο 

Το φυστικοβούτυρο είναι γεμάτο καλά λιπαρά και πρωτεϊνες τις οποίες το σώμα σας μπορεί να χρησιμοποιήσει για να χτίσει μύες. Αλείψτε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο και έχετε έτοιμο ένα υπέροχο σνακ.

3. Πεπόνι με ξύδι μπαλσάμικο

Τροφές που περιέχουν πολύ νερό μας γεμίζουν έτσι ώστε να τρώμε λιγότερο. Το πεπόνι είναι από τις λίγες τροφές που περιέχουν τόσο νερό. Ένα φλιτζάνι είναι κατά περίπου 90% νερό και έχει μόνο 45 θερμίδες. Το ξύδι μπαλσάμικο ενεργοποιεί την πεπτίνη, ένα ένζυμο το οποίο μετατρέπει τις πρωτεϊνες σε αμινοξέα.

4. Ανανάς με χυμό λάιμ και αλάτι

Όπως το καρπούζι, έτσι και ο ανανάς έχει λίγες θερμίδες ενώ περιέχει πολύ νερό. Μπορείτε, επομένως, να φάτε όσο θέλετε. Μπορείτε να ρίξετε και λίγο χυμό λάιμ από πάνω και να πασπαλίσετε με αλάτι.

5. Μία κουταλιά της σούπας τσιπς σοκολάτας και λίγα φυστίκια 

Τα φυστίκια θα σας γεμίσουν ενώ η μικρή ποσότητα σοκολάτας θα ικανοποιήσουν την ανάγκη σας για γλυκό και θα σας αποτρέψουν από το να πέσετε αργότερα με τα μούτρα στα γλυκά.

6. Βραστά αυγά με αβοκάντο

Πρόκειται για ένα σνακ που θα σας χορτάσει με λιγότερες από 200 θερμίδες. Ο συνδυασμός του κρόκου του αυγού και των ινών του αβοκάντο είναι ιδανικός για να χάσιμο βάρους.

7. Μήλο με ψιλοκομμένα καρύδια και κανέλα

Πέρα από το ότι δίνει μία υπέροχη γεύση η κανέλα ισορροπεί τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα πράγμα που βοηθάει στην απώλεια βάρους. Προσέξτε απλά να μην τρώτε πολλά καρύδια (μέχρι 13) ότα φτιάχνετε αυτό το σνακ.

8. Τυρί cottage με κανέλα

Αυτό το σνακ έχει υψηλή περιεκτικότητα σσε πρωτεϊνες ενώ βοηθάει στο να γίνεται καλός μεταβολισμός του λίπους. Φάτε μισή κούπα τυρί με κανέλα και θα  το ευχαριστηθείτε.

9. Γιαούρτι με βατόμουρα

Μπορεί να είναι λίγο ακριβά αλλά είναι θαυματουργά. Το γιαούρτι βοηθάει στο κάψιμο του λίπους ενώ είναι ακόμα πιο υπέροχο αν το βάλετε στην κατάψυξη για 2-3 ώρες.

10. Σολωμός με κάπαρη και λεμόνι

Ο σολωμός είναι πλούσιος σε Ωμέγα-3 λιπαρά και βοηθάει στο κάψιμο του λίπους, και πιο συγκεκριμένα του λίπους από την κοιλιά. Βάλτε λίγη κάπαρη για γεύση και λίγο χυμό λεμονιού για να αυξήσετε την πέψη σας.

11. Γαλοπούλα με αβοκάντο

Πάρτε μία φέτα γαλοπούλα και τυλίξτε με αυτήν ένα κομμάτι αβοκάντο. Αυτό το υπέροχο ρολάκι θα σας βοηθήσει να μην πεινάτε αργότερα.

12. Ψημένα τσιπς κολοκυθιού με πάπρικα και αλάτι

Η πάπρικα δεν πρσφέρει μόνο γεύση σε ένα σνακ αλλά δίνει και ώθηση στον μεταβολισμό σας, μειώνει την όρεξη και χαμηλώνει την πίεση του αίματος. Κόψτε ένα κολοκυθάκι σε λεπτές φέτες, ρίξτε τους μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι, πασπαλίστε με πάπρικα και ψήστε τα στο φούρνο για 30 λεπτά στους 200 βαθμούς.

Διαβάστε ακόμα:

Διαβάστε τα best expert style tips από τη blogger Χρυσιάννα Ανδριοπούλου

H νέα συνεργασία της Η&Μ που θα λατρέψετε

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram