Stella McCartney και Victoria’s Secret συνεργάζονται για την ανάδειξη των κινδύνων του καρκίνου του μαστού

@stellamccartney/instagram

Νέα πρωτοβουλία με στόχο την ανάδειξη των κινδύνων του καρκίνου του μαστού και τη σημασία της έγκαιρης ανίχνευσης, προωθεί το brand Victoria’s Secret σε συνεργασία με τη Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας, Stella McCartney.

«Δεν είναι μυστικό, νοιαζόμαστε για το στήθος σας. Σε αναγνώριση του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι η σχεδιάστρια μόδας, Stella McCartney, μας στηρίζει στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Ο αυτοέλεγχος είναι πολύ σημαντικός για την έγκαιρη διάγνωση – σχεδόν το 80% των γυναικών κάτω των 40 ετών που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού ανακαλύπτουν οι ίδιες την ανωμαλία του μαστού τους. Ελάτε μαζί μας κάνοντας τους αυτοελέγχους μέρος της μηνιαίας σας ρουτίνας και ενθαρρύνετε τις φίλες και την οικογένειά σας να κάνουν το ίδιο. #CheckYourself», ανέφερε σε ανάρτησή στο Instagram η εταιρεία.

Στην καμπάνια θα συμπεριληφθεί ενημερωτική ανακοίνωση με έναν οδηγό #CheckYourself για αυτοέλεγχο που παρέχεται από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Stella Cares Foundation, που δημιουργήθηκε το 2014 για να συμβάλει στην ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού μέσω συνεχιζόμενων εκστρατειών.

Παράλληλα το brand Victoria’s Secret θα κυκλοφορήσει σουτιέν για γυναίκες που αναρρώνουν από μαστεκτομές. Καθ ‘όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, το 100% από τις πωλήσεις του θα δωρίζεται στο «The Victoria’s Secret Global Fund for Women’s Cancer».

Το ίδρυμα της Victoria’s Secret συστάθηκε πρόσφατα σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Pelotonia, η οποία στοχεύει στη χρηματοδότηση ερευνητικών έργων που αποσκοπούν στη θεραπεία των γυναικείων καρκίνων, καθώς και στην επένδυση σε γυναίκες επιστήμονες. Το brand ανέφερε ότι θα δωρίζει πέντε εκατομμύρια δολάρια ετησίως στην έρευνα για τον καρκίνο.