Πόσο και ποιο ψωμί μπορείς να φας όταν κάνεις δίαιτα

Σε μια ισορροπημένη διατροφή δεν αποκλείεται καμιά ομάδα τροφών, για αυτό το ψωμί δεν είναι απαγορευτικό σε μια διατροφή που στοχεύει στην απώλεια κιλών. Το ψωμί αποτελεί βασική πηγή υδατανθράκων, οι οποίοι πρέπει εξάλλου να αποτελούν το 50% περίπου των θερμίδων που λαμβάνουμε καθημερινά. Πόσο ψωμί όμως μπορούμε να φάμε και ποιο είδος ψωμιού;

Λευκό ψωμί Vs ολικής

Το λευκό ψωμί και το ψωμί ολικής άλεσης έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες. Σε μια δίαιτα, το ψωμί ολικής άλεσης είναι μάλλον προτιμότερο, όμως, αφού περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες, περισσότερα θρεπτικά συστατικά και χορταίνει περισσότερο.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Unique by Ermes